
Χίλιες πτήσεις ματαιώθηκαν, επιβάτες αποκλείσθηκαν και οι καθυστερήσεις ήταν μεγαλύτερες απ’ ό,τι συνήθως: η εναέρια κυκλοφορία στην Ευρώπη αναστατώθηκε σήμερα από απεργία των Γάλλων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας.
Η απεργιακή κινητοποίηση κηρύχθηκε από το Εθνικό Συνδικάτων Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας (SNCTA) με αίτημα μισθολογικές αυξήσεις εξαιτίας του πληθωρισμου, αλλά και την επιτάχυνση των προσλήψεων.
Η γαλλική Γενική Διεύθυνση Πολιτικής Αεροπορίας (DGAC) είχε ζητήσει από τις αεροπορικές εταιρείες να μειώσουν προληπτικά στο μισό το σημερινό πρόγραμμα των πτήσεών τους, δηλαδή «να ματαιωθούν περίπου 1.000 πτήσεις» από και πρός τη γαλλική επικράτεια.
Υπηρεσία ασφαλείας των ελεγκτών υπάρχει σε 16 αεροδρόμια, καθώς και στα πέντε κέντρα που ελέγχουν τις πτήσεις που διέρχονται από το γαλλικό εναέριο χώρο και πετούν σε ύψος άνω των 6.000 μέτρων, αλλά άλλα αεροδρόμια έκλεισαν, όπως αυτά του Μονπελιέ, της Λα Ροσέλ και της Ρεν, σύμφωνα με την DGAC.
Η DGAC είχε καλέσει όσους επιβάτες μπορούν να αναβάλουν το ταξίδι τους, ενώ οι εταιρείες ενημέρωσαν ατομικά τους πελάτες τους των οποίων η πτήση ματαιώθηκε και τους πρότειναν αναβολές των πτήσών τους ή επιστροφές των χρημάτων τους.
Η απεργία έχει συνέπειες για το σύνολο της ευρωπαϊκής εναέριας κυκλοφορίας. Σύμφωνα με τη Eurocontrol, στις 12:24 (13:24 ώρα Ελλάδας) οι καθυστερήσεις των πτήσεων ξεπερνούσαν συνολικά τα 560.000 λεπτά. Συγκριτικά, οι καθυστερήσεις ήταν 148.000 λεπτά ολόκληρη την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου.
Αυτές οι καθυστερήσεις των 25 λεπτών κατά μέσο όρο ανά πτήση οφείλονταν, σύμφωνα με τη Eurocontrol, σε ποσοστό 86% στην απεργία στη Γαλλία.
Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ