
Χίλιες πτήσεις ματαιώθηκαν, επιβάτες αποκλείσθηκαν και οι καθυστερήσεις ήταν μεγαλύτερες απ’ ό,τι συνήθως: η εναέρια κυκλοφορία στην Ευρώπη αναστατώθηκε σήμερα από απεργία των Γάλλων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας.
Η απεργιακή κινητοποίηση κηρύχθηκε από το Εθνικό Συνδικάτων Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας (SNCTA) με αίτημα μισθολογικές αυξήσεις εξαιτίας του πληθωρισμου, αλλά και την επιτάχυνση των προσλήψεων.
Η γαλλική Γενική Διεύθυνση Πολιτικής Αεροπορίας (DGAC) είχε ζητήσει από τις αεροπορικές εταιρείες να μειώσουν προληπτικά στο μισό το σημερινό πρόγραμμα των πτήσεών τους, δηλαδή «να ματαιωθούν περίπου 1.000 πτήσεις» από και πρός τη γαλλική επικράτεια.
Υπηρεσία ασφαλείας των ελεγκτών υπάρχει σε 16 αεροδρόμια, καθώς και στα πέντε κέντρα που ελέγχουν τις πτήσεις που διέρχονται από το γαλλικό εναέριο χώρο και πετούν σε ύψος άνω των 6.000 μέτρων, αλλά άλλα αεροδρόμια έκλεισαν, όπως αυτά του Μονπελιέ, της Λα Ροσέλ και της Ρεν, σύμφωνα με την DGAC.
Η DGAC είχε καλέσει όσους επιβάτες μπορούν να αναβάλουν το ταξίδι τους, ενώ οι εταιρείες ενημέρωσαν ατομικά τους πελάτες τους των οποίων η πτήση ματαιώθηκε και τους πρότειναν αναβολές των πτήσών τους ή επιστροφές των χρημάτων τους.
Η απεργία έχει συνέπειες για το σύνολο της ευρωπαϊκής εναέριας κυκλοφορίας. Σύμφωνα με τη Eurocontrol, στις 12:24 (13:24 ώρα Ελλάδας) οι καθυστερήσεις των πτήσεων ξεπερνούσαν συνολικά τα 560.000 λεπτά. Συγκριτικά, οι καθυστερήσεις ήταν 148.000 λεπτά ολόκληρη την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου.
Αυτές οι καθυστερήσεις των 25 λεπτών κατά μέσο όρο ανά πτήση οφείλονταν, σύμφωνα με τη Eurocontrol, σε ποσοστό 86% στην απεργία στη Γαλλία.
Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ