
Αύξηση 33,3% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Ιούλιο φέτος, με την αξία των εισαγωγών να αυξάνεται 37,3% και εκείνη των εξαγωγών να κινείται ανοδικά κατά 39,9%.
Ειδικότερα, από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τις εμπορευματικές συναλλαγές προκύπτουν τα εξής:
Η συνολική αξία των εισαγωγών-αφίξεων ανήλθε στο ποσό των 7.967,9 εκατ. ευρώ έναντι 5.801,5 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 37,3 (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 802,0 εκατ. ευρώ ή 18,7%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 778,9 εκατ. ευρώ ή 18,2%).
Η συνολική αξία των εξαγωγών-αποστολών ανήλθε στο ποσό των 4.971,4 εκατ. ευρώ έναντι 3.553,8 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο πέρυσι, παρουσιάζοντας αύξηση 39,9% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 468,7 εκατ. ευρώ ή 17,8%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 467,1 εκατ. ευρώ ή 17,9%).
Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 2.996,5 εκατ. ευρώ έναντι 2.247,7 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 33,3% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 333,3 εκατ. ευρώ ή 20,2%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 311,8 εκατ. ευρώ ή 18,9%).
Το 7μηνο εφέτος, η συνολική αξία των εισαγωγών-αφίξεων ανήλθε στο ποσό των 51.644,0 εκατ. ευρώ έναντι 34.666,4 εκατ. ευρώ κατά το ίδιο διάστημα του 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 49% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 8.494,8 εκατ. ευρώ ή 31,8%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 8.430,0 εκατ. ευρώ ή 31,7%).
Η συνολική αξία των εξαγωγών-αποστολών ανήλθε στο ποσό των 30.977,2 εκατ. ευρώ έναντι 22.168,4 εκατ. ευρώ το 7μηνο του 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 39,7% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 3.816,3 εκατ. ευρώ ή 23,2%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 3.807,9 εκατ. ευρώ ή 23,2%).
Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 20.666,8 εκατ. ευρώ έναντι 12.498,0 εκατ. ευρώ το 7μηνο του 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 65,4% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 4.678,5 εκατ. ευρώ ή 45,6%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 4.622,1 εκατ. ευρώ ή 45,2%).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ