
Αύξηση 33,3% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Ιούλιο φέτος, με την αξία των εισαγωγών να αυξάνεται 37,3% και εκείνη των εξαγωγών να κινείται ανοδικά κατά 39,9%.
Ειδικότερα, από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τις εμπορευματικές συναλλαγές προκύπτουν τα εξής:
Η συνολική αξία των εισαγωγών-αφίξεων ανήλθε στο ποσό των 7.967,9 εκατ. ευρώ έναντι 5.801,5 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 37,3 (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 802,0 εκατ. ευρώ ή 18,7%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 778,9 εκατ. ευρώ ή 18,2%).
Η συνολική αξία των εξαγωγών-αποστολών ανήλθε στο ποσό των 4.971,4 εκατ. ευρώ έναντι 3.553,8 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο πέρυσι, παρουσιάζοντας αύξηση 39,9% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 468,7 εκατ. ευρώ ή 17,8%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 467,1 εκατ. ευρώ ή 17,9%).
Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 2.996,5 εκατ. ευρώ έναντι 2.247,7 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 33,3% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 333,3 εκατ. ευρώ ή 20,2%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 311,8 εκατ. ευρώ ή 18,9%).
Το 7μηνο εφέτος, η συνολική αξία των εισαγωγών-αφίξεων ανήλθε στο ποσό των 51.644,0 εκατ. ευρώ έναντι 34.666,4 εκατ. ευρώ κατά το ίδιο διάστημα του 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 49% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 8.494,8 εκατ. ευρώ ή 31,8%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 8.430,0 εκατ. ευρώ ή 31,7%).
Η συνολική αξία των εξαγωγών-αποστολών ανήλθε στο ποσό των 30.977,2 εκατ. ευρώ έναντι 22.168,4 εκατ. ευρώ το 7μηνο του 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 39,7% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 3.816,3 εκατ. ευρώ ή 23,2%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 3.807,9 εκατ. ευρώ ή 23,2%).
Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 20.666,8 εκατ. ευρώ έναντι 12.498,0 εκατ. ευρώ το 7μηνο του 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 65,4% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 4.678,5 εκατ. ευρώ ή 45,6%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 4.622,1 εκατ. ευρώ ή 45,2%).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ