Οι ναύλοι των bulk carriers και των containerships σε πτώση

Οι ναύλοι των bulk carriers και των containerships σε πτώση

340
Οι ναύλοι των bulk carriers και των containerships σε πτώση

Πτωτικές είναι οι τάσεις που κατεγράφησαν πρόσφατα στις ναυλαγορές, με τα bulk carriers να βρίσκονται στο επίκεντρο. Σύμφωνα με πρόσφατη εβδομαδιαία έκθεση (22-26/8) του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons, ο σχετικός δείκτης των ναυλαγορών ClarkSea σημείωσε πτώση 2% και διαμορφώθηκε στα $37.561/ημέρα.

Ειδικότερα, τα κέρδη των Panamaxes στη spot αγορά έπεσαν κάτω από το φράγμα των $10.000/ημέρα για πρώτη φορά από το 2020. Σημαντική πτώση σημειώθηκε και στην αγορά των Capesizes, με τον σχετικό δείκτη της ναυλαγοράς BCI να σημειώνει πτώση δύο ετών.

Την ίδια ώρα, στη ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων τα σημάδια ήταν νωχελικά, όμως παραμένουν θετικά, ενώ στην αγορά των containerships οι πτωτικές τάσεις επιμένουν.

Παράλληλα, σύμφωνα με την Clarksons, οι ναύλοι των LNG carriers κατέγραψαν μικρή πτώση. Ο μέσος όρος των ναύλων για ένα DFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας 160.000 κ.μ. στη spot αγορά διαμορφώθηκε στα $78.500/ημέρα, καταγράφοντας εβδομαδιαία πτώση 4%. Από την άλλη, ο μέσος όρος των κερδών στο route Χιούστον-Τσίμπα για ένα VLGC σημείωσε άνοδο 15% και διαμορφώθηκε στα $37.252/ημέρα

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.