
H Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) ανακοίνωσε ότι κατέθεσε αίτημα διαιτησίας στο Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο (ICC) σχετικά με αξίωση αποζημίωσης από την Inpex, τη μεγαλύτερη εταιρεία έρευνας και παραγωγής πετρελαίου και φυσικού αερίου της Ιαπωνίας.
Η Inpex ζητά αποζημίωση $970 εκατ. από το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο αναφορικά με την κατασκευή και την εγκατάσταση ενός FPSO στα ύδατα της Αυστραλίας, σύμφωνα με όσα αναφέρουν ΜΜΕ της Νότιας Κορέας. Αφορμή για την αποζημίωση που απαιτεί ο ιαπωνικός κολοσσός είναι η καθυστέρηση της παραγωγής από την εν λόγω μονάδα λόγω προβλημάτων που σχετίζονται με την εγκατάσταση.
DSME και Inpex υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή του FPSO τον Μάρτιο του 2012. Τον Ιούλιο του 2017, το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο, έχοντας ολοκληρώσει την κατασκευή, απέστειλε την πλωτή μονάδα και τον Ιούνιο του 2019 παραδόθηκε στην Inpex μετά τις προετοιμασίες για την έναρξη της παραγωγής. Η DSME υποστηρίζει ότι η ιαπωνική εταιρεία είχε συμφωνήσει σε αλλαγές στο συμβόλαιο που υπεγράφη το 2012. «Οι περισσότεροι από τους ισχυρισμούς της Inpex είναι αβάσιμοι. Αυτή τη στιγμή, (το FPSO) παράγει σταθερά υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), υγροποιημένο αέριο πετρελαίου και συμπύκνωμα για εξαγωγές», σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η DSME, μετά την πολυήμερη απεργία των εργαζομένων της, εμφάνισε οικονομικές απώλειες ύψους $614 εκατ. Συνεπώς, οι απαιτήσεις της Inpex έρχονται να πλήξουν ακόμα περισσότερο το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο, που βλέπει το μέλλον του να προσκρούει σε σκοπέλους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ