
Οι διαμάχες ανάμεσα σε εταιρείες διαχείρισης τερματικών στη Βραζιλία και των κολοσσών στις τακτικές γραμμές Maersk και MSC αναμένεται να ενταθούν το προσεχές διάστημα, αναφέρουν ΜΜΕ της χώρας της Νότιας Αμερικής.
Οι εν λόγω διαχειριστές, μέσω της Ένωσης ABTP, επιχειρούν ώστε να μη συμμετάσχουν οι Maersk και MSC στη διαγωνιστική διαδικασία για τη διαχείριση του τερματικού 10 στο μεγαλύτερο λιμάνι της Βραζιλίας, το Σάντος.
Οι δύο κολοσσοί των logistics επιχειρούν ήδη στη Βραζιλία. Η Maersk, μέσω της θυγατρικής APM Terminals, διαχειρίζεται δύο λιμάνια στη νότια πολιτεία Santa Catarina ενώ και η MSC διαχειρίζεται δύο τερματικούς μέσω της θυγατρικής TIL.
Κύριο επιχείρημα της ABTP είναι ότι MSC και Maersk ακολουθούν μονοπωλιακές πρακτικές και η αύξηση της συμμετοχής τους στα τερματικά της Βραζιλίας θα οδηγήσει στην άνοδο των επιπέδων συγκέντρωσης στον κλάδο. Στο ίδιο πλαίσιο θεωρούν ότι θα κατευθύνουν τα εμπορεύματά τους στους τερματικούς που διαχειρίζονται οι ίδιες, με αποτέλεσμα να μειωθεί η διακίνηση φορτίων στους άλλους τερματικούς της Βραζιλίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς η ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα με ορίζοντα το 2050, οι πρωτοβουλίες με στόχο την αποανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού εντείνονται. Ειδικότερα,…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αξίωσε το Σάββατο 26 Απριλίου να επιτρέπεται στα αμερικανικά πλοία – στρατιωτικά και εμπορικά – η δωρεάν διέλευση…
Πρωτοπόροι παραμένουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες στο παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, με τον τομέα νέων τεχνολογιών και προηγμένων πλοίων να μην αποτελεί εξαίρεση. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική θέση του ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πρώτη προσέγγιση του MV COSCO…
Οι πυροσβέστες συνεχίζουν σήμερα τις προσπάθειες πλήρους κατάσβεσης της τεράστιας πυρκαγιάς που μαίνεται από το Σάββατο στο μεγαλύτερο λιμάνι του Ιράν, έπειτα από ισχυρή…
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Αύξηση 0,9% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Φεβρουάριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Φεβρουαρίου 2024, έναντι μείωσης 0,1%…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ