
Στο λιμάνι του Πειραιά αναμένεται να καταπλεύσει τις επόμενες ώρες το ρωσικό τάνκερ “Lana” με σημαία Ιράν, που ήταν αγκυροβολημένο από τα μέσα Απριλίου στα ανοιχτά της Καρύστου.
Όπως ανέφεραν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ οι συνήγοροι της εταιρείας ρυμουλκών που παρείχαν υπηρεσίες στο πλοίο, η πλοιοκτήτρια εταιρεία εξόφλησε άμεσα τις οφειλές της και δόθηκε η σχετική ελευθεροπλοΐα στο πλοίο. Η εξόφληση έγινε απευθείας και όχι με τη μορφή εγγυητικών επιστολών, προκειμένου το πλοίο να αποπλεύσει άμεσα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, αυτό που εκκρεμεί για να αποπλεύσει αυτή τη στιγμή το πλοίο είναι η κατάθεση πιστοποιητικών αξιοπλοΐας του πλοίου που έχει λήξει από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα.
Σημειώνεται ότι το ρωσικό δεξαμενόπλοιο με σημαία Ιράν δεν μπορούσε να αποπλεύσει λόγω οφειλών για ρυμουλκικές εργασίες, ενώ τις προηγούμενες ημέρες το Εφετείο Χαλκίδας είχε ζητήσει ένα μέρος του φορτίου πετρελαίου που είχε αρχικά δεσμευθεί μετά από αίτημα το αμερικανικών δικαστικών αρχών να επιστραφεί στο δεξαμενόπλοιο.
Επρόκειτο για μια ποσότητα 60.000 μετρικών τόνων crude oil από τους συνολικά 104.134 τόνους που μετέφερε το “Lana” στις δεξαμενές του.
Φωτό αρχείου: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ