Κερδοφορία για τα ναυπηγεία με φόντο τις τιμές LNG carriers

Κερδοφορία για τα ναυπηγεία με φόντο τις τιμές LNG carriers

88
Κερδοφορία για τα ναυπηγεία με φόντο τις τιμές LNG carriers

Παρά τον υψηλό ανταγωνισμό στη ναυπηγική βιομηχανία, με επίκεντρο την κόντρα Κίνας και Νότιας Κορέας, και εν μέσω αυξανόμενων τιμών πρώτων υλών και αυξανόμενου κόστους του εργατικού δυναμικού, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας αναμένεται να καρπωθούν τις αυξημένες τιμές LNG carriers.

Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του νοτιοκορεατικού μέσου Pulse, επικαλούμενο τη Maeil Business Newspaper, τα τρία κορυφαία ναυπηγεία της Νότιας Κορέας ‒Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (KSOE), Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. (DSME) και Samsung Heavy Industries Co. (SHI)‒ εξασφάλισαν από τις αρχές του έτους μέχρι τα μέσα Ιουνίου παραγγελίες ύψους $10,2 δισ. για τη ναυπήγηση 48 LNG carriers.

Ο μέσος όρος του κόστους για τη ναυπήγηση ενός LNG carrier μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ. είναι ίσος με $222,08 εκατ., δηλαδή κατά 5,8% υψηλότερος έναντι εκείνου του 2021 ($210 εκατ.).

Σημειώνεται ότι πρόσφατα το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries Co. (HSHI) εξασφάλισε παραγγελία για τη ναυπήγηση LNGCs, καθένα εκ των οποίων θα ναυπηγηθεί έναντι $240 εκατ. Τον Ιανουάριο του 2022, η τιμή ναυπήγησης ενός LNGC, σύμφωνα με τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία HSHI και DSME, ήταν μεταξύ των $207,4 και $217,9 εκατ.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.