
Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Kawasaki Kisen Kaisha Ltd. (“K” Line) ανέπτυξε δύο αρχικούς σχεδιασμούς φορτηγών πλοίων τα οποία τροφοδοτούνται από καύσιμο LNG και μπαταρίες, για τους οποίους έλαβε έγκριση επί της αρχής (AiP) από τον ιαπωνικό νηογνώμονα Nippon Kaiji Kyokai (ClassNK).
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανέπτυξε έναν σχεδιασμό που αφορά ένα Capesize φορτηγό πλοίο χωρητικότητας 200.000 τόνων σε συνεργασία με τη Namura Shipbuilding Co. Ltd. και την Taiyo Electric Co. Ltd., καθώς και έναν σχεδιασμό ενός Post-Panamax φορτηγού πλοίου, χωρητικότητας 90.000 τόνων, σε συνεργασία με το ναυπηγείο Shin Kurushima Sanoyas Shipbuilding Co. Ltd. και την Taiyo Electric Co.
Τα υπό ανάπτυξη πλοία θα χρησιμοποιούν ως κύριο καύσιμο LNG, επιτυγχάνοντας μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από 25 έως και 30% σε σύγκριση με την κατανάλωση μαζούτ. Επιπλέον, τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με αξονική γεννήτρια μόνιμου μαγνήτη, καθώς και με μπαταρίες ιόντων λιθίου, συνδυασμός που θα προσφέρει περαιτέρω μείωση των εκπομπών κατά 2,5-3% σε σχέση με τα πλοία κατανάλωσης LNG που δεν χρησιμοποιούν την εν λόγω τεχνολογία.
Τέλος, η “K” Line στοχεύει στην περαιτέρω εξέλιξη των νέων σχεδιασμών, προσθέτοντας επιπλέον τεχνολογίες βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης, όπως ηλιακά πάνελ για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, συστήματα αερολίπανσης, ακόμα και συστήματα αετών (kites) για την παραγωγή βοηθητικής πρόωσης όταν επικρατούν ευνοϊκές καιρικές συνθήκες.
Φωτό: K Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ισχυρή σεισμική δόνηση μεγέθους 7,3 βαθμών σημειώθηκε σήμερα στα ανοικτά των ακτών της Αλάσκας, σύμφωνα με το αμερικανικό ινστιτούτο γεωλογικών μελετών (USGS) Το επίκεντρο…
Η συριακή κρατική τηλεόραση έκανε λόγο για νέα ισραηλινά πλήγματα σήμερα το απόγευμα στη Δαμασκό στην περιοχή όπου βρίσκεται το Γενικό Επιτελείο των συριακών…
Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε η πρώτη παραγγελία του ταχύστροφου κινητήρα διπλού καυσίμου μεθανόλης 175DF-M. Ο εν λόγω κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί σε ένα υπερπολυτελές σκάφος αναψυχής που…
Την κοινή ανάπτυξη ενός νέου πλοίου μεταφοράς υγρού υδρογόνου (LH₂), χωρητικότητας 20.000 κυβικών μέτρων., ανακοίνωσαν η EDGE Navigation AS και ο DNV. Το πλοίο,…
Μια σημαντική συνεργασία μεταξύ της γερμανικής NEURA Robotics και των νοτιοκορεατικών HD Hyundai Samho και HD Hyundai Robotics σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στην εφαρμογή…
Στα €4,5 δισ. εκτινάχθηκε το πρωτογενές πλεόνασμα του κρατικού προϋπολογισμού το πρώτο εξάμηνο του 2025, σύμφωνα με τα ταμειακά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος.…
2.965 έλεγχοι έγιναν από τον Ιούνιο έως τα μέσα Ιουλίου από στελέχη του Λιμενικού Σώματος, σε επιχειρήσεις εκμίσθωσης θαλασσίων μέσων αναψυχής και βεβαιώθηκαν 265…
Η κυβέρνηση της Συρίας υπέγραψε στις 14 Ιουλίου συμφωνία ύψους $800 εκατ. με την DP World, με έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, για την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ