
Θετικές διαφαίνονται οι προοπτικές της ναυλαγοράς των LNG carriers, καθώς η αγορά ανακάμπτει από ένα νωχελικό α’ τρίμηνο, με τους ναύλους να βρίσκονται σε υγιή επίπεδα. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής εταιρείας Fearnleys, οι ναύλοι στη spot αγορά για ένα LNG carrier μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. διαμορφώθηκαν στα $55.000/ημέρα την εβδομάδα (04-10/05), τόσο ανατολικά όσο και δυτικά της διώρυγας του Σουέζ.
Παράλληλα, οι προοπτικές της ναυλαγοράς με ορίζοντα ενός έτους διαφαίνονται ισχυρές, με τους ναύλους στα συμβόλαια χρονοναύλωσης ενός έτους για ένα LNGC παρόμοιων προδιαγραφών να διαμορφώνονται στα $108.000/ημέρα.
Το θετικό outlook δεν περιορίζεται μόνο στο επόμενο έτος. Σε πρόσφατη ανακοίνωση της FlexLNG για τα οικονομικά αποτελέσματα του α’ τριμήνου, ο CEO της εταιρείας, Øystein M. Kalleklev, σχολίασε τα εξής: «Το συναίσθημα στην αγορά ναυλώσεων έχει γίνει θετικό από τα τέλη Φεβρουαρίου, με τους ναύλους στη spot αγορά για σύγχρονα πλοία να έχουν επιστρέψει σε επίπεδα άνω του μέσου όρου της εποχής και εκείνους σε συμβόλαια χρονοναύλωσης ενός και τριών ετών να παραμένουν ισχυροί. Το γεγονός αυτό καταδεικνύει ότι οι ναυλωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ένα σημαντικό premium σε σύγκριση με τους ναύλους στη spot αγορά προκειμένου να διασφαλίσουν μεγάλα και ενεργειακά αποδοτικά πλοία για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα».
Φωτό: Marcin Bielecki/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι συνομιλίες μεταξύ Ρώσων και Ουκρανών διαπραγματευτών στην Κωνσταντινούπολη ολοκληρώθηκαν μετά από περίπου δύο ώρες, δήλωσε πηγή του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών. Στις συνομιλίες παρευρέθηκαν…
Η Αιθιοπία, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες της Αφρικής, συνεχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρον διεθνών επενδυτών, με στόχο την ενίσχυση της οικονομικής της…
Με 623 βραβευμένες ακτές, η Ελλάδα διατηρεί την 2η θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 52 χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη χώρα μας παρατηρείται σταθερή ανοδική τάση…
Άνοδο 5% κατέγραψε η χρηματοδότηση της ελληνικής ναυτιλίας το 2024, με τον όγκο των τραπεζικών δανείων να ανέρχονται σε $53,51 δισ., σύμφωνα με δεδομένα…
Η συμπερίληψη αποτελεί καίρια πρόκληση για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, με τα ευρήματα της έρευνας των IMO και WISTA «Women in Maritime» να αναδεικνύουν ότι…
Στην περαιτέρω ενδυνάμωση της πολύπλευρης συνεργασίας τους στοχεύουν Μπραζίλια και Πεκίνο, καθώς η βραζιλιάνικη κυβέρνηση ανακοίνωσε δύο σημαντικές συνεργασίες με κινεζικές εταιρείες. Η πρώτη…
Παρότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες είθισται να διατηρούν τα ηνία στις παραγγελίες δεξαμενόπλοιων, η δραστηριότητα των τελευταίων μηνών έχει οδηγήσει σε μια αμφίρροπη «μάχη». Ειδικότερα,…
Σημαντική άνοδο κατέγραψαν οι παραδόσεις αεροσκαφών της Boeing τον περασμένο Απρίλιο, παρά τους εμπορικούς τριγμούς ΗΠΑ και Κίνας. Ειδικότερα, τον περασμένο μήνα έλαβε χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ