
Ο ρόλος του LNG τόσο ως καυσίμου όσο και ως εμπορεύματος στη ναυτιλία έχει αναβαθμιστεί σημαντικά τα τελευταία έτη, καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιχειρεί να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και η παγκόσμια οικονομία αξιοποιεί το ενεργειακό αγαθό σε μεγαλύτερη κλίμακα. Στο πλαίσιο αυτό, τα ναυπηγεία συνεχίζουν να δέχονται παραγγελίες τόσο για πλοία που δύνανται να καταναλώσουν LNG όσο και για πλοία που δύνανται να το μεταφέρουν.
Ειδικότερα, η DSME ανακοίνωσε την εξασφάλιση παραγγελίας για δύο LNGCs μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ. έναντι περίπου $428 εκατ., των οποίων η παράδοση αναμένεται το β΄ εξάμηνο του 2026. Νωρίτερα εντός του Απριλίου, η Hyundai Glovis Co., που αποτελεί θυγατρική εταιρεία της Hyundai Motor GroupHJ Shipbuilding & Construction Co., τοποθέτησε παραγγελία σε εγχώριο ναυπηγείο για την κατασκευή LNGC, με ορίζοντα παράδοσης τα τέλη του 2024.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας, που αποτελούν την πρώτη επιλογή όσον αφορά τη ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς LNG, έχουν λάβει πρωτοβουλίες με επίκεντρο την ταχύτερη υιοθέτηση του LNG ως καυσίμου. Πιο συγκεκριμένα, στα μέσα Απριλίου του 2022, η HJ Shipbuilding & Construction Co. ανακοίνωσε την επιτυχή σχεδίαση ενός containership εξοπλισμένου με μηχανή διπλού καυσίμου κατανάλωσης LNG, το οποίο συμμορφώνεται με τους διεθνείς περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ