
Ο ρόλος του LNG τόσο ως καυσίμου όσο και ως εμπορεύματος στη ναυτιλία έχει αναβαθμιστεί σημαντικά τα τελευταία έτη, καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιχειρεί να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και η παγκόσμια οικονομία αξιοποιεί το ενεργειακό αγαθό σε μεγαλύτερη κλίμακα. Στο πλαίσιο αυτό, τα ναυπηγεία συνεχίζουν να δέχονται παραγγελίες τόσο για πλοία που δύνανται να καταναλώσουν LNG όσο και για πλοία που δύνανται να το μεταφέρουν.
Ειδικότερα, η DSME ανακοίνωσε την εξασφάλιση παραγγελίας για δύο LNGCs μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ. έναντι περίπου $428 εκατ., των οποίων η παράδοση αναμένεται το β΄ εξάμηνο του 2026. Νωρίτερα εντός του Απριλίου, η Hyundai Glovis Co., που αποτελεί θυγατρική εταιρεία της Hyundai Motor GroupHJ Shipbuilding & Construction Co., τοποθέτησε παραγγελία σε εγχώριο ναυπηγείο για την κατασκευή LNGC, με ορίζοντα παράδοσης τα τέλη του 2024.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας, που αποτελούν την πρώτη επιλογή όσον αφορά τη ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς LNG, έχουν λάβει πρωτοβουλίες με επίκεντρο την ταχύτερη υιοθέτηση του LNG ως καυσίμου. Πιο συγκεκριμένα, στα μέσα Απριλίου του 2022, η HJ Shipbuilding & Construction Co. ανακοίνωσε την επιτυχή σχεδίαση ενός containership εξοπλισμένου με μηχανή διπλού καυσίμου κατανάλωσης LNG, το οποίο συμμορφώνεται με τους διεθνείς περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ