
Aνταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ζήτηση για θαλάσσια μεταφορά αμμωνίας και CO₂, η ιαπωνική Mitsubishi Shipbuilding, μέρος του ομίλου Mitsubishi Heavy Industries (MHI), αποφάσισε να στραφεί στην ανάπτυξη εμπορικών πλοίων μεταφοράς αμμωνίας/υγροποιημένου CO₂, τα οποία θα αποτελούν σημαντικό μέρος της αλυσίδας αξίας που αφορά τη δέσμευση, την αποθήκευση και την αξιοποίηση (CCUS) του διοξειδίου του άνθρακα.
Βασιζόμενη σε έναν νέο σχεδιασμό πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου CO₂ και αμμωνίας που ανέπτυξε σε συνεργασία με τη Mitsui O.S.K. Lines (MOL), η Mitsubishi πρόκειται να εξελίξει περαιτέρω τη σχετική τεχνολογία, προκειμένου να εισαγάγει στην αγορά τον νέο αυτό τύπο πλοίου, σε συνεργασία και με άλλες εταιρείες του ναυτιλιακού κλάδου. Παράλληλα, η εταιρεία σκοπεύει να αναπτύξει και άλλους τύπους πλοίων βάσει του νέου σχεδιασμού, προκειμένου να μπορεί να ανταποκριθεί με ευελιξία στις ανάγκες των πελατών της.
Μέχρι σήμερα, τα εξειδικευμένα πλοία που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά αμμωνίας και υγροποιημένου CO₂ πραγματοποιούν το ταξίδι της επιστροφής χωρίς φορτίο και, ως εκ τούτου, ένα πλοίο το οποίο θα μπορεί να διαχειρίζεται και τα δύο αυτά φορτία θα αυξήσει σημαντικά την επιχειρησιακή απόδοση και θα συμβάλει στη γενικότερη βελτίωση της αποδοτικότητας των θαλάσσιων μεταφορών.
Φωτό: mhi.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ