
Οριακή αύξηση 0,1% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Φεβρουάριο του 2022 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Φεβρουαρίου 2021, σύμφωνα με δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ, και πλέον αριθμεί 1.834 πλοία. Υπενθυμίζεται ότι μεταξύ του Φεβρουαρίου 2021 και Φεβρουαρίου 2020, η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου είχε καταγράψει πτώση 1,2%.
Επίσης, η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) ανήλθε σε 39.623.602 κόρους και παρουσίασε μείωση 1,6% σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Φεβρουαρίου 2021. Στην αντίστοιχη σύγκριση μεταξύ Φεβρουαρίου 2021 και Φεβρουαρίου 2020, είχε καταγραφεί μείωση 4,1%.
Αξίζει να αναφερθεί ότι τα πλοία χωρητικότητας μεγαλύτερης ή ίσης των 3.000 κόρων είναι 645 και διαθέτουν συνολική χωρητικότητα 38.979.171 κόρων. Από αυτά το 85% σε αριθμό πλοίων (548 πλοία) και το 99% σε όρους χωρητικότητας (38.453.884 κόροι) είναι πλοία χωρητικότητας μεγαλύτερης ή ίσης των 10.000 κόρων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΕΛΣΤΑΤ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ