
Οριακή αύξηση 0,1% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Φεβρουάριο του 2022 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Φεβρουαρίου 2021, σύμφωνα με δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ, και πλέον αριθμεί 1.834 πλοία. Υπενθυμίζεται ότι μεταξύ του Φεβρουαρίου 2021 και Φεβρουαρίου 2020, η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου είχε καταγράψει πτώση 1,2%.
Επίσης, η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) ανήλθε σε 39.623.602 κόρους και παρουσίασε μείωση 1,6% σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Φεβρουαρίου 2021. Στην αντίστοιχη σύγκριση μεταξύ Φεβρουαρίου 2021 και Φεβρουαρίου 2020, είχε καταγραφεί μείωση 4,1%.
Αξίζει να αναφερθεί ότι τα πλοία χωρητικότητας μεγαλύτερης ή ίσης των 3.000 κόρων είναι 645 και διαθέτουν συνολική χωρητικότητα 38.979.171 κόρων. Από αυτά το 85% σε αριθμό πλοίων (548 πλοία) και το 99% σε όρους χωρητικότητας (38.453.884 κόροι) είναι πλοία χωρητικότητας μεγαλύτερης ή ίσης των 10.000 κόρων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΕΛΣΤΑΤ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ