
Ο γαλλικός νηογνώμονας Bureau Veritas (BV) χορήγησε στις εταιρείες Marine Service και Newport Shipping έγκριση επί της αρχής (AiP) για μια καινοτόμο λύση που ανέπτυξαν από κοινού, η οποία αφορά την αποθήκευση καυσίμου LNG σε ειδικές δεξαμενές-containers πάνω στο κατάστρωμα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Το σύστημα περιλαμβάνει ISO 40 ft δεξαμενές αποθήκευσης καυσίμου LNG Τύπου C, οι οποίες πληρούν τις απαιτήσεις του Διεθνούς Κώδικα Ασφάλειας για πλοία που χρησιμοποιούν αέρια ή άλλα καύσιμα χαμηλού σημείου ανάφλεξης (ΙGF) όσο και του Διεθνούς Κώδικα για τη μεταφορά επικίνδυνων φορτίων με πλοία (IMDG). Η χωρητικότητα της κάθε δεξαμενής ανέρχεται στους 31 μεικτούς τόνους και αντιστοιχεί σε περίπου 33 κυβικά μέτρα καυσίμου LNG. Το συγκεκριμένο σύστημα είναι κατάλληλο για νεότευκτα containerships κατανάλωσης LNG αλλά και για containerships στα οποία μπορούν να πραγματοποιηθούν μετασκευές προκειμένου να καταναλώνουν LNG ως καύσιμο.
Τα containers μπορούν να στοιβαχτούν έως και σε επτά σειρές σε ασφαλές σημείο στο κατάστρωμα του πλοίου, ενώ οι ειδικές ανοξείδωτες δεξαμενές με διπλό τοίχωμα μόνωσης κενού εξασφαλίζουν την ασφαλή αποθήκευση του καυσίμου LNG έως και για 80 ημέρες. Η συνολική δομή διαθέτει σωληνώσεις παροχής καυσίμου, σύστημα εξαερισμού, συστήματα πυρόσβεσης και έναν ειδικό χώρο διαχείρισης της παροχής καυσίμου από τον οποίο θα τροφοδοτούνται τα χαμηλής ή υψηλής πίεσης συστήματα αερίου καυσίμου των τετράχρονων ή δίχρονων κινητήρων διπλού καυσίμου. Τέλος, η λύση περιλαμβάνει και ένα ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου, συναγερμού και παρακολούθησης, το οποίο ενσωματώνεται στα υπάρχοντα συστήματα αυτοματισμών του πλοίου, επιτρέποντας παράλληλα και την απομακρυσμένη λειτουργία του συστήματος παροχής καυσίμου.
Δεδομένου ότι οι δεξαμενές καυσίμου LNG μπορούν να μεταφερθούν, ο συνολικός τους αριθμός δύναται να μεταβάλλεται ανάλογα με τις απαιτήσεις των πλοιοκτητών, ενώ, όταν το πλοίο βρίσκεται σε λιμάνι, θα μπορεί να αντικαθιστά τις άδειες του δεξαμενές με γεμάτες.
Φωτό: Newport Shipping
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The International Maritime Organization (IMO) has officially commenced the IMSAS audit (IMO Member State Audit Scheme) of the Republic of Panama, as part of…
Η PCT S.A. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε.), μέλος του Ομίλου COSCO Shipping Ports, έχοντας συμπληρώσει 15 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας και λειτουργίας, συνεχίζει να επενδύει…
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ