
Ο γαλλικός νηογνώμονας Bureau Veritas (BV) χορήγησε στις εταιρείες Marine Service και Newport Shipping έγκριση επί της αρχής (AiP) για μια καινοτόμο λύση που ανέπτυξαν από κοινού, η οποία αφορά την αποθήκευση καυσίμου LNG σε ειδικές δεξαμενές-containers πάνω στο κατάστρωμα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Το σύστημα περιλαμβάνει ISO 40 ft δεξαμενές αποθήκευσης καυσίμου LNG Τύπου C, οι οποίες πληρούν τις απαιτήσεις του Διεθνούς Κώδικα Ασφάλειας για πλοία που χρησιμοποιούν αέρια ή άλλα καύσιμα χαμηλού σημείου ανάφλεξης (ΙGF) όσο και του Διεθνούς Κώδικα για τη μεταφορά επικίνδυνων φορτίων με πλοία (IMDG). Η χωρητικότητα της κάθε δεξαμενής ανέρχεται στους 31 μεικτούς τόνους και αντιστοιχεί σε περίπου 33 κυβικά μέτρα καυσίμου LNG. Το συγκεκριμένο σύστημα είναι κατάλληλο για νεότευκτα containerships κατανάλωσης LNG αλλά και για containerships στα οποία μπορούν να πραγματοποιηθούν μετασκευές προκειμένου να καταναλώνουν LNG ως καύσιμο.
Τα containers μπορούν να στοιβαχτούν έως και σε επτά σειρές σε ασφαλές σημείο στο κατάστρωμα του πλοίου, ενώ οι ειδικές ανοξείδωτες δεξαμενές με διπλό τοίχωμα μόνωσης κενού εξασφαλίζουν την ασφαλή αποθήκευση του καυσίμου LNG έως και για 80 ημέρες. Η συνολική δομή διαθέτει σωληνώσεις παροχής καυσίμου, σύστημα εξαερισμού, συστήματα πυρόσβεσης και έναν ειδικό χώρο διαχείρισης της παροχής καυσίμου από τον οποίο θα τροφοδοτούνται τα χαμηλής ή υψηλής πίεσης συστήματα αερίου καυσίμου των τετράχρονων ή δίχρονων κινητήρων διπλού καυσίμου. Τέλος, η λύση περιλαμβάνει και ένα ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου, συναγερμού και παρακολούθησης, το οποίο ενσωματώνεται στα υπάρχοντα συστήματα αυτοματισμών του πλοίου, επιτρέποντας παράλληλα και την απομακρυσμένη λειτουργία του συστήματος παροχής καυσίμου.
Δεδομένου ότι οι δεξαμενές καυσίμου LNG μπορούν να μεταφερθούν, ο συνολικός τους αριθμός δύναται να μεταβάλλεται ανάλογα με τις απαιτήσεις των πλοιοκτητών, ενώ, όταν το πλοίο βρίσκεται σε λιμάνι, θα μπορεί να αντικαθιστά τις άδειες του δεξαμενές με γεμάτες.
Φωτό: Newport Shipping
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ