
Στο πλαίσιο μιας εκδήλωσης η οποία έλαβε χώρα στα γραφεία του νηογνώμονα Bureau Veritas (BV) στο Παρίσι, η εταιρεία παροχής συστημάτων συγκράτησης φορτίου LNG GTT, η εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στον ναυτιλιακό κλάδο Alwena Shipping και το ναυπηγείο COSCO Shipping Heavy Industry (Zhoushan) Co. Ltd. (CHI Zhoushan) έλαβαν από τον BV έγκριση επί της αρχής (ΑiP) για μια καινοτόμο ιδέα, που αφορά την επιμήκυνση και τη μετασκευή μεγάλων containerships προκειμένου να καταναλώνουν ως καύσιμο LNG.
Η GTT έχει πραγματοποιήσει τον σχεδιασμό της δεξαμενής LNG η οποία διαθέτει την τεχνολογία μεμβράνης Mark III της εταιρείας, ενώ η Alwena Shipping ανέλαβε τη μελέτη και την επικύρωση των διαδικασιών ενσωμάτωσης του συστήματος στο πλοίο. Το ναυπηγείο CHI Zhoushan, με τη σειρά του, επικύρωσε τις λειτουργικές πτυχές του έργου, συμπεριλαμβανομένης της σειράς εκτέλεσης των εργασιών, τον προγραμματισμό και το ανθρώπινο δυναμικό που απαιτείται για την ολοκλήρωση της μετασκευής.
Η αύξηση του μήκους του πλοίου, σε συνδυασμό με τη μετασκευή ώστε τα συστήματα πρόωσης και παραγωγής ηλεκτρικής ισχύος να καταναλώνουν ως καύσιμο LNG, προσφέρει μείωση στα λειτουργικά του κόστη, γεγονός που περιορίζει τον οικονομικό αντίκτυπο της περιόδου ακινητοποίησης του πλοίου μέχρι να ολοκληρωθεί η μετασκευή.
Η κατανάλωση καυσίμου LNG για πρόωση προσφέρει στους πλοιοκτήτες μια λύση για τη συμμόρφωση με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που σκοπεύει να υιοθετήσει ο ΙΜΟ έως το 2045. Σε σύγκριση με ένα συμβατικό containership, το μετασκευασμένο πλοίο θα παράγει περίπου 23% λιγότερες εκπομπές CO2, πραγματοποιώντας ένα ταξίδι Ευρώπης-Ασίας διάρκειας 83 ημερών μετ’ επιστροφής.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τελεσίγραφο για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία απέστειλε στον Βλαντιμίρ Πούτιν, ο Ντόναλντ Τραμπ, μέσω ειδικού απεσταλμένου του. Συγκεκριμένα, ο ειδικός απεσταλμένος των…
Οι ΗΠΑ εισέρχονται για άλλη μία φορά στον «διαστημικό αγώνα», με ακόμα πιο φιλόδοξα σχέδια από το παρελθόν. Πιο συγκεκριμένα, στα σχέδια της NASA…
Πτώση στα έσοδα και στα κέρδη της κατέγραψε για το β΄ τρίμηνο η μεγαλύτερη πετρελαϊκή εταιρεία του κόσμου, η Saudi Aramco, η οποία επικαλέστηκε…
Ένας καινοτόμος σχεδιασμός πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, τύπου Newcastlemax, χωρητικότητας 210.000 dwt, που θα ναυπηγηθεί από την HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering…
Ένα σημαντικό ορόσημο επιτεύχθηκε στην αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία, με την έναρξη της κατασκευής τριών νέων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου «Aloha Class». Η τελετή καθέλκυσης…
Η ανάγκη της ναυτιλίας για μείωση του λειτουργικού κόστους, ενίσχυση της ασφάλειας και συμμόρφωση με τις αυστηρές περιβαλλοντικές απαιτήσεις του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO)…
Ένα σημαντικό ορόσημο για την ανάπτυξη της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας και ένα ουσιαστικό βήμα προς την αποανθρακοποίηση σημείωσε πρόσφατα ο Καναδάς. Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση…
Κάμψη καταγράφουν οι εξαγωγές πετρελαίου της Ρωσίας το 2025, εν μέσω γεωπολιτικών πιέσεων και εσωτερικών προσαρμογών της παραγωγής. Σύμφωνα με δεδομένα παρακολούθησης πλοίων, κατά…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ