
Στο πλαίσιο μιας εκδήλωσης η οποία έλαβε χώρα στα γραφεία του νηογνώμονα Bureau Veritas (BV) στο Παρίσι, η εταιρεία παροχής συστημάτων συγκράτησης φορτίου LNG GTT, η εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στον ναυτιλιακό κλάδο Alwena Shipping και το ναυπηγείο COSCO Shipping Heavy Industry (Zhoushan) Co. Ltd. (CHI Zhoushan) έλαβαν από τον BV έγκριση επί της αρχής (ΑiP) για μια καινοτόμο ιδέα, που αφορά την επιμήκυνση και τη μετασκευή μεγάλων containerships προκειμένου να καταναλώνουν ως καύσιμο LNG.
Η GTT έχει πραγματοποιήσει τον σχεδιασμό της δεξαμενής LNG η οποία διαθέτει την τεχνολογία μεμβράνης Mark III της εταιρείας, ενώ η Alwena Shipping ανέλαβε τη μελέτη και την επικύρωση των διαδικασιών ενσωμάτωσης του συστήματος στο πλοίο. Το ναυπηγείο CHI Zhoushan, με τη σειρά του, επικύρωσε τις λειτουργικές πτυχές του έργου, συμπεριλαμβανομένης της σειράς εκτέλεσης των εργασιών, τον προγραμματισμό και το ανθρώπινο δυναμικό που απαιτείται για την ολοκλήρωση της μετασκευής.
Η αύξηση του μήκους του πλοίου, σε συνδυασμό με τη μετασκευή ώστε τα συστήματα πρόωσης και παραγωγής ηλεκτρικής ισχύος να καταναλώνουν ως καύσιμο LNG, προσφέρει μείωση στα λειτουργικά του κόστη, γεγονός που περιορίζει τον οικονομικό αντίκτυπο της περιόδου ακινητοποίησης του πλοίου μέχρι να ολοκληρωθεί η μετασκευή.
Η κατανάλωση καυσίμου LNG για πρόωση προσφέρει στους πλοιοκτήτες μια λύση για τη συμμόρφωση με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που σκοπεύει να υιοθετήσει ο ΙΜΟ έως το 2045. Σε σύγκριση με ένα συμβατικό containership, το μετασκευασμένο πλοίο θα παράγει περίπου 23% λιγότερες εκπομπές CO2, πραγματοποιώντας ένα ταξίδι Ευρώπης-Ασίας διάρκειας 83 ημερών μετ’ επιστροφής.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μια μεγάλη διεθνή εκδήλωση αφιερωμένη στη φιλία και ναυτιλιακή συνέργεια Ελλάδας – Αμερικής διοργανώνει το Propeller Club Πειραιά, σε συνεργασία με την Πρεσβεία των…
Εκπρόσωπος του ισραηλινού στρατού εξέδωσε προειδοποίηση για απομάκρυνση των κατοίκων από μια περιοχή της Τεχεράνης, σύμφωνα με ανάρτηση του εκπροσώπου στην πλατφόρμα X. Ως…
Ο νέος δίχρονος κινητήρας X-DF-A της WinGD, σχεδιασμένος να λειτουργεί με υψηλό ποσοστό αμμωνίας ως κύριο καύσιμο, αρχίζει να καθιερώνεται ως βασική τεχνολογική λύση…
Το Πεκίνο θα συνεχίσει να ενισχύει τον έλεγχο και την έγκριση αιτήσεων εξαγωγής για προϊόντα που σχετίζονται με τις σπάνιες γαίες, δήλωσε ο Χε…
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, κάλεσε την Κυριακή 15 Ιουνίου, την G7 να «αποφύγει τον προστατευτισμό», κατά τη διάρκεια…
Η κατάσταση στη Μ. Ανατολή παραμένει τεταμένη. Η διεθνής σκηνή παρακολουθεί με αμείωτο ενδιαφέρον τις εξελίξεις, δεδομένου ότι οι επιπτώσεις της πολεμικής αυτής σύρραξης,…
Στα 5,351 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το πρωτογενές πλεόνασμα σε τροποποιημένη ταμειακή βάση για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2025, σύμφωνα με τα στοιχεία εκτέλεσης…
Η τεχνολογία των αυτόνομων ρομποτικών οχημάτων, τόσο επιφανείας όσο και βυθού, μετασχηματίζει σταδιακά τον τρόπο με τον οποίο επιθεωρούμε, παρακολουθούμε και διαχειριζόμαστε κρίσιμες θαλάσσιες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ