
Η αυξημένη επενδυτική δραστηριότητα η οποία κατεγράφη το 2021 στη ναυτιλία συνεχίζεται και εντός του 2022. Πιο συγκεκριμένα, από την αρχή του έτους έχουν πραγματοποιηθεί 160 αγοραπωλησίες και 130 παραγγελίες πλοίων.
Σύμφωνα με πρόσφατη εβδομαδιαία (21-25/2) έκθεση του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons, την εβδομάδα με πέρας τις 25 Φεβρουαρίου σημειώθηκαν αρκετές αγοραπωλησίες bulk carriers, ενώ η κινητικότητα στη second-hand αγορά των tankers ήταν πιο νωχελική.
Όσον αφορά τις παραγγελίες πλοίων, το επενδυτικό ενδιαφέρον παρέμεινε επικεντρωμένο στην αγορά LNG, με τις παραγγελίες να αφορούν κυρίως LNGCs αλλά και πλοία τροφοδοσίας LNG. Εκτός αυτού, έλαβαν χώρα παραγγελίες και για containerships μεταφορικής ικανότητας 7.000 TEUs.
Τέλος, μειωμένη εμφανίστηκε η δραστηριότητα στην αγορά διαλύσεων, λόγω της αυξανόμενης αβεβαιότητας αναφορικά με την κρίση στην Ανατολική Ευρώπη. Επί του παρόντος, μέσα στο έτος έχουν πωληθεί προς διάλυση πλοία συνολικής χωρητικότητας που αγγίζει τα 2,1 εκατ. dwt.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ