
H MAN Energy Solutions ανακοίνωσε πως έχει φτάσει τις 100 παραγγελίες για τον κινητήρα MAN B&W ME-GA, ο οποίος αποτελεί την τελευταία προσθήκη της εταιρείας στο χαρτοφυλάκιο των λύσεων διπλού καυσίμου που διαθέτει, με το πρώτο πλοίο που θα εξοπλιστεί με τον εν λόγω κινητήρα να είναι προγραμματισμένο για παράδοση το καλοκαίρι του 2023.
Οι δεύτερης γενιάς κινητήρες κύκλου Otto ME-GA της MAN ES κατακτούν με μεγάλη ταχύτητα την αγορά των πλοίων μεταφοράς LNG, προσφέροντας σημαντικά πλεονεκτήματα σε ό,τι αφορά την απόδοση και τις παραγόμενες εκπομπές. Κάθε κινητήρας ME-GA διαθέτει ένα σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) το οποίο περιορίζει τις εκπομπές που οφείλονται στο φαινόμενο ολίσθησης του μεθανίου έως και κατά 50% σε σύγκριση με τους αντίστοιχους κινητήρες Otto πρώτης γενιάς, οι οποίοι δεν διέθεταν το εν λόγω σύστημα. Παράλληλα, το σύστημα EGR βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου του κινητήρα τόσο σε λειτουργία πετρελαίου όσο και σε λειτουργία αερίου καυσίμου, προσφέροντας έτσι και μείωση των συνολικών παραγόμενων εκπομπών.
Βασιζόμενος στον δοκιμασμένο σχεδιασμό κινητήρα διπλού καυσίμου της MAN B&W και με ελάχιστες απαιτήσεις εγκατάστασης και λειτουργικά κόστη, ο κινητήρας MAN B&W ME-GA αποτελεί μια αξιόπιστη λύση χαμηλού CAPEX, που απευθύνεται κυρίως σε πλοία μεταφοράς LNG τα οποία μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο το εξατμιζόμενο φορτίο LNG (boil-off gas).
Παράλληλα, το σύστημα EGR, το οποίο η MAN Energy Solutions είχε αρχικά αναπτύξει με στόχο την επίτευξη συμμόρφωσης με τα όρια του κανονισμού Tier III για τις εκπομπές NOx, έχει ωριμάσει και αποτελεί πλέον ένα αξιόπιστο εργαλείο βελτίωσης της απόδοσης, το οποίο έως σήμερα έχει συγκεντρώσει παραγγελίες για περισσότερους από 275 κινητήρες.
Φωτό: MAN Energy Solutions
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για τα δεξαμενόπλοια στον Καναδά, καθώς ένα σημαντικό λιμενικό έργο πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα φόρτωσης πετρελαίου στον λιμένα του Βανκούβερ.…
Η ναυτιλιακή βιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα μέτρο από την πλευρά των ΗΠΑ που θα αλλάξει τη νόρμα των θαλάσσιων μεταφορών. Τα υπέρογκα τέλη…
Με το London International Shipping Week 2025 να βρίσκεται σε εξέλιξη, η VesselsValue προχώρησε σε μια ανάλυση για την κατανομή του «πράσινου» στόλου. Από…
Συνεχίζει τη δυναμική της ανάπτυξη το α’ εξάμηνο η AEGEAN προσφέροντας 9,4 εκατ. θέσεις, 5% περισσότερες σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2024,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ