
H MAN Energy Solutions ανακοίνωσε πως έχει φτάσει τις 100 παραγγελίες για τον κινητήρα MAN B&W ME-GA, ο οποίος αποτελεί την τελευταία προσθήκη της εταιρείας στο χαρτοφυλάκιο των λύσεων διπλού καυσίμου που διαθέτει, με το πρώτο πλοίο που θα εξοπλιστεί με τον εν λόγω κινητήρα να είναι προγραμματισμένο για παράδοση το καλοκαίρι του 2023.
Οι δεύτερης γενιάς κινητήρες κύκλου Otto ME-GA της MAN ES κατακτούν με μεγάλη ταχύτητα την αγορά των πλοίων μεταφοράς LNG, προσφέροντας σημαντικά πλεονεκτήματα σε ό,τι αφορά την απόδοση και τις παραγόμενες εκπομπές. Κάθε κινητήρας ME-GA διαθέτει ένα σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) το οποίο περιορίζει τις εκπομπές που οφείλονται στο φαινόμενο ολίσθησης του μεθανίου έως και κατά 50% σε σύγκριση με τους αντίστοιχους κινητήρες Otto πρώτης γενιάς, οι οποίοι δεν διέθεταν το εν λόγω σύστημα. Παράλληλα, το σύστημα EGR βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου του κινητήρα τόσο σε λειτουργία πετρελαίου όσο και σε λειτουργία αερίου καυσίμου, προσφέροντας έτσι και μείωση των συνολικών παραγόμενων εκπομπών.
Βασιζόμενος στον δοκιμασμένο σχεδιασμό κινητήρα διπλού καυσίμου της MAN B&W και με ελάχιστες απαιτήσεις εγκατάστασης και λειτουργικά κόστη, ο κινητήρας MAN B&W ME-GA αποτελεί μια αξιόπιστη λύση χαμηλού CAPEX, που απευθύνεται κυρίως σε πλοία μεταφοράς LNG τα οποία μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο το εξατμιζόμενο φορτίο LNG (boil-off gas).
Παράλληλα, το σύστημα EGR, το οποίο η MAN Energy Solutions είχε αρχικά αναπτύξει με στόχο την επίτευξη συμμόρφωσης με τα όρια του κανονισμού Tier III για τις εκπομπές NOx, έχει ωριμάσει και αποτελεί πλέον ένα αξιόπιστο εργαλείο βελτίωσης της απόδοσης, το οποίο έως σήμερα έχει συγκεντρώσει παραγγελίες για περισσότερους από 275 κινητήρες.
Φωτό: MAN Energy Solutions
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η Ρωσία επιτέθηκε στο λιμάνι Πιβντένι, στη νότια Ουκρανία, σήμερα, έγινε γνωστό από Ουκρανούς αξιωματούχους, καθώς κλιμακώνει τα πλήγματα στην περιφέρεια της Οδησσού κατά…

Διήμερη επίσκεψη πραγματοποίησε την Πέμπτη 18 και Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025 σε Λήμνο και Άγιο Ευστράτιο, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας.…

Την ένταξη του νεότευκτου «AEGEAN WINNER» στον στόλο της επισημοποίησε η Arcadia, συμφερόντων των αδελφών Αγγελόπουλου, σε ειδική τελετή ονοματοδοσίας που πραγματοποιήθηκε στις ναυπηγικές…

Αζέρικα καύσιμα εισήλθαν στην Αρμενία, στην πρώτη εμπορική συναλλαγή ύστερα από πάνω από τρεις δεκαετίες πολέμων μεταξύ των δύο χωρών, ανακοίνωσε την Παρασκευή 19…

Η αύξηση στις ουρές αναμονής των Capesizes έξω από τους κινεζικούς λιμένες αποτελεί ένδειξη πίεσης στην εφοδιαστική αλυσίδα, η οποία ωστόσο παρουσιάζει συγκεκριμένα ποιοτικά…

Σε μια κίνηση στρατηγικής σημασίας, η Odfjell ανακοίνωσε την έναρξη του πρώτου λειτουργικού «πράσινου διαδρόμου» μεταξύ Βραζιλίας και Ευρώπης. Η πρωτοβουλία, η οποία βασίζεται…

Για «επενδύσεις στην ελληνική ναυτιλία με στόχο την ανάπτυξη, την ασφάλεια και το άνοιγμα νέων θέσεων εργασίας» έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής…

Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Δεκεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ