
H MAN Energy Solutions ανακοίνωσε πως έχει φτάσει τις 100 παραγγελίες για τον κινητήρα MAN B&W ME-GA, ο οποίος αποτελεί την τελευταία προσθήκη της εταιρείας στο χαρτοφυλάκιο των λύσεων διπλού καυσίμου που διαθέτει, με το πρώτο πλοίο που θα εξοπλιστεί με τον εν λόγω κινητήρα να είναι προγραμματισμένο για παράδοση το καλοκαίρι του 2023.
Οι δεύτερης γενιάς κινητήρες κύκλου Otto ME-GA της MAN ES κατακτούν με μεγάλη ταχύτητα την αγορά των πλοίων μεταφοράς LNG, προσφέροντας σημαντικά πλεονεκτήματα σε ό,τι αφορά την απόδοση και τις παραγόμενες εκπομπές. Κάθε κινητήρας ME-GA διαθέτει ένα σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) το οποίο περιορίζει τις εκπομπές που οφείλονται στο φαινόμενο ολίσθησης του μεθανίου έως και κατά 50% σε σύγκριση με τους αντίστοιχους κινητήρες Otto πρώτης γενιάς, οι οποίοι δεν διέθεταν το εν λόγω σύστημα. Παράλληλα, το σύστημα EGR βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου του κινητήρα τόσο σε λειτουργία πετρελαίου όσο και σε λειτουργία αερίου καυσίμου, προσφέροντας έτσι και μείωση των συνολικών παραγόμενων εκπομπών.
Βασιζόμενος στον δοκιμασμένο σχεδιασμό κινητήρα διπλού καυσίμου της MAN B&W και με ελάχιστες απαιτήσεις εγκατάστασης και λειτουργικά κόστη, ο κινητήρας MAN B&W ME-GA αποτελεί μια αξιόπιστη λύση χαμηλού CAPEX, που απευθύνεται κυρίως σε πλοία μεταφοράς LNG τα οποία μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο το εξατμιζόμενο φορτίο LNG (boil-off gas).
Παράλληλα, το σύστημα EGR, το οποίο η MAN Energy Solutions είχε αρχικά αναπτύξει με στόχο την επίτευξη συμμόρφωσης με τα όρια του κανονισμού Tier III για τις εκπομπές NOx, έχει ωριμάσει και αποτελεί πλέον ένα αξιόπιστο εργαλείο βελτίωσης της απόδοσης, το οποίο έως σήμερα έχει συγκεντρώσει παραγγελίες για περισσότερους από 275 κινητήρες.
Φωτό: MAN Energy Solutions
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε μια σημαντική δωρεά προχώρησε ο εφοπλιστής και πρώην Δήμαρχος Οινουσσών Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος και η οικογένεια του. Αναλυτικότερα, η δωρεά αφορά την ενίσχυση…
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ