
Η εταιρία Grimaldi Group αναφέρει ότι χθες βράδυ ξέσπασε φωτιά στο πλοίο Euroferry Olympia τύπου ro-pax ενώ βρισκόταν 10 μίλια από τα βόρεια του νησιού της Κέρκυρας. Στις 4.12 (τοπική ώρα) ο καπετάνιος του πλοίου επικοινώνησε με τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας και μας πληροφόρησε ότι ξέσπασε φωτιά στο κατάστρωμα 3. Αμέσως το πλήρωμα έσπευσε να σβήσει τη φωτιά με τον εξοπλισμό του πλοίου.
Εν τω μεταξύ, ο καπετάνιος και ο επικεφαλής του πληρώματος μέσω της «ομάδας επείγουσας αντιμετώπισης» ενημέρωσε για το περιστατικό τις αρμόδιες Ιταλικές και Ελληνικές αρχές και πήρε όλα τα αναγκαία μέτρα να διαχειριστεί το ατύχημα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Για την ασφάλεια των ανθρώπων στο πλοίο ο καπετάνιος αποφάσισε ότι όλοι πρέπει να το εγκαταλείψουν. Σύμφωνα με τις αρχικές πληροφορίες οι επιβαίνοντες σώθηκαν από ένα πλοίο της Ιταλικής Οικονομικής Αστυνομίας και ένα πλοίο της Ελληνικής Ακτοφυλακής που ήταν στην περιοχή. Και τα δύο κατευθύνθηκαν στο λιμάνι της Κέρκυρας όπου η εταιρία παρείχε βοήθεια στους διασωθέντες.
Στο πλοίο επέβαιναν 239 επιβάτες, διαφορετικών εθνικοτήτων, όπως 51 Έλληνες και Ιταλοί μέλη του πληρώματος. Επιπροσθέτως, το πλοίο μετέφερε 153 εμπορικά οχήματα (φορτηγά και νταλίκες) όπως και 32 οδηγούς.
Δεν έχει εντοπιστεί καμία πετρελαιοκηλίδα στη θάλασσα, ούτε η σταθερότητα του πλοίου φαίνεται να διακυβεύεται. Ρυμουλκά κατευθύνθηκαν προς Euroferry Olympia για να προσφέρουν βοήθεια και να συντονίσουν την επείγουσα κατάσταση.
Το πλοίο (κατασκευής 1995) έχει ιταλική σημαία και αναπτύσσεται από την εταιρία Grimaldi Group Grimaldi Euromed S.p.A. στη γραμμή Πρίντιζι – Ηγουμενίτσα. Έφυγε από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας στις 01.20 π.μ (τοπική ώρα) χθες το βράδυ και είχε προγραμματιστεί να φτάσει στο Πρίντιζι σήμερα το πρωί στις 9.
Η ανώτατη διοίκηση της εταιρίας εκφράζει τη λύπη της για το ατύχημα και θα συνεργαστεί πλήρως με τις αρμόδιες αρχές για να δοθεί άπλετο φως στις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε.
Δείτε επίσης: Πυρκαγιά στο Euroferry Olympiα: Kορυφώνεται η επιχείρηση εντοπισμού 11 αγνοούμενων
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Βίντεο: Λιμενικό Σώμα
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ