
Η εταιρία Grimaldi Group αναφέρει ότι χθες βράδυ ξέσπασε φωτιά στο πλοίο Euroferry Olympia τύπου ro-pax ενώ βρισκόταν 10 μίλια από τα βόρεια του νησιού της Κέρκυρας. Στις 4.12 (τοπική ώρα) ο καπετάνιος του πλοίου επικοινώνησε με τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας και μας πληροφόρησε ότι ξέσπασε φωτιά στο κατάστρωμα 3. Αμέσως το πλήρωμα έσπευσε να σβήσει τη φωτιά με τον εξοπλισμό του πλοίου.
Εν τω μεταξύ, ο καπετάνιος και ο επικεφαλής του πληρώματος μέσω της «ομάδας επείγουσας αντιμετώπισης» ενημέρωσε για το περιστατικό τις αρμόδιες Ιταλικές και Ελληνικές αρχές και πήρε όλα τα αναγκαία μέτρα να διαχειριστεί το ατύχημα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Για την ασφάλεια των ανθρώπων στο πλοίο ο καπετάνιος αποφάσισε ότι όλοι πρέπει να το εγκαταλείψουν. Σύμφωνα με τις αρχικές πληροφορίες οι επιβαίνοντες σώθηκαν από ένα πλοίο της Ιταλικής Οικονομικής Αστυνομίας και ένα πλοίο της Ελληνικής Ακτοφυλακής που ήταν στην περιοχή. Και τα δύο κατευθύνθηκαν στο λιμάνι της Κέρκυρας όπου η εταιρία παρείχε βοήθεια στους διασωθέντες.
Στο πλοίο επέβαιναν 239 επιβάτες, διαφορετικών εθνικοτήτων, όπως 51 Έλληνες και Ιταλοί μέλη του πληρώματος. Επιπροσθέτως, το πλοίο μετέφερε 153 εμπορικά οχήματα (φορτηγά και νταλίκες) όπως και 32 οδηγούς.
Δεν έχει εντοπιστεί καμία πετρελαιοκηλίδα στη θάλασσα, ούτε η σταθερότητα του πλοίου φαίνεται να διακυβεύεται. Ρυμουλκά κατευθύνθηκαν προς Euroferry Olympia για να προσφέρουν βοήθεια και να συντονίσουν την επείγουσα κατάσταση.
Το πλοίο (κατασκευής 1995) έχει ιταλική σημαία και αναπτύσσεται από την εταιρία Grimaldi Group Grimaldi Euromed S.p.A. στη γραμμή Πρίντιζι – Ηγουμενίτσα. Έφυγε από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας στις 01.20 π.μ (τοπική ώρα) χθες το βράδυ και είχε προγραμματιστεί να φτάσει στο Πρίντιζι σήμερα το πρωί στις 9.
Η ανώτατη διοίκηση της εταιρίας εκφράζει τη λύπη της για το ατύχημα και θα συνεργαστεί πλήρως με τις αρμόδιες αρχές για να δοθεί άπλετο φως στις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε.
Δείτε επίσης: Πυρκαγιά στο Euroferry Olympiα: Kορυφώνεται η επιχείρηση εντοπισμού 11 αγνοούμενων
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Βίντεο: Λιμενικό Σώμα
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ