
Η εταιρία Grimaldi Group αναφέρει ότι χθες βράδυ ξέσπασε φωτιά στο πλοίο Euroferry Olympia τύπου ro-pax ενώ βρισκόταν 10 μίλια από τα βόρεια του νησιού της Κέρκυρας. Στις 4.12 (τοπική ώρα) ο καπετάνιος του πλοίου επικοινώνησε με τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας και μας πληροφόρησε ότι ξέσπασε φωτιά στο κατάστρωμα 3. Αμέσως το πλήρωμα έσπευσε να σβήσει τη φωτιά με τον εξοπλισμό του πλοίου.
Εν τω μεταξύ, ο καπετάνιος και ο επικεφαλής του πληρώματος μέσω της «ομάδας επείγουσας αντιμετώπισης» ενημέρωσε για το περιστατικό τις αρμόδιες Ιταλικές και Ελληνικές αρχές και πήρε όλα τα αναγκαία μέτρα να διαχειριστεί το ατύχημα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Για την ασφάλεια των ανθρώπων στο πλοίο ο καπετάνιος αποφάσισε ότι όλοι πρέπει να το εγκαταλείψουν. Σύμφωνα με τις αρχικές πληροφορίες οι επιβαίνοντες σώθηκαν από ένα πλοίο της Ιταλικής Οικονομικής Αστυνομίας και ένα πλοίο της Ελληνικής Ακτοφυλακής που ήταν στην περιοχή. Και τα δύο κατευθύνθηκαν στο λιμάνι της Κέρκυρας όπου η εταιρία παρείχε βοήθεια στους διασωθέντες.
Στο πλοίο επέβαιναν 239 επιβάτες, διαφορετικών εθνικοτήτων, όπως 51 Έλληνες και Ιταλοί μέλη του πληρώματος. Επιπροσθέτως, το πλοίο μετέφερε 153 εμπορικά οχήματα (φορτηγά και νταλίκες) όπως και 32 οδηγούς.
Δεν έχει εντοπιστεί καμία πετρελαιοκηλίδα στη θάλασσα, ούτε η σταθερότητα του πλοίου φαίνεται να διακυβεύεται. Ρυμουλκά κατευθύνθηκαν προς Euroferry Olympia για να προσφέρουν βοήθεια και να συντονίσουν την επείγουσα κατάσταση.
Το πλοίο (κατασκευής 1995) έχει ιταλική σημαία και αναπτύσσεται από την εταιρία Grimaldi Group Grimaldi Euromed S.p.A. στη γραμμή Πρίντιζι – Ηγουμενίτσα. Έφυγε από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας στις 01.20 π.μ (τοπική ώρα) χθες το βράδυ και είχε προγραμματιστεί να φτάσει στο Πρίντιζι σήμερα το πρωί στις 9.
Η ανώτατη διοίκηση της εταιρίας εκφράζει τη λύπη της για το ατύχημα και θα συνεργαστεί πλήρως με τις αρμόδιες αρχές για να δοθεί άπλετο φως στις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε.
Δείτε επίσης: Πυρκαγιά στο Euroferry Olympiα: Kορυφώνεται η επιχείρηση εντοπισμού 11 αγνοούμενων
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Βίντεο: Λιμενικό Σώμα
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ανεξάρτητα από τις αναταράξεις και τους τριγμούς σε γεωπολιτικό επίπεδο, καθώς και όλες τις συναφείς κυρώσεις που βαραίνουν το θαλάσσιο εμπόριο πετρελαίου, οι πλοιοκτήτες…

Σε φάση «δομικής αποσύνδεσης» προσφοράς και ζήτησης εισέρχεται η γαλλική αγορά ενέργειας, σύμφωνα με την Kpler, καθώς τα θεμελιώδη μεγέθη υποδεικνύουν πλέον καθεστώς διαρθρωτικής…

Σε καθεστώς παρατεταμένης στασιμότητας παραμένει η αγορά ανακύκλωσης πλοίων, με την περιορισμένη προσφορά χωρητικότητας, τροφοδοτούμενη κυρίως από τον τομέα των bulkers, να μην επαρκεί…

Τα στοιχεία διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων για το εννεάμηνο του 2025 σκιαγραφούν μια σαφή μετατόπιση της δυναμικής στους 15 κορυφαίους λιμένες της ΕΕ, σύμφωνα με το…

Σε αναθεώρηση-έκπληξη των εκτιμήσεων παραγωγής σιδηρομεταλλεύματος για το 2026 προχώρησε η Vale, ορίζοντας το νέο εύρος στους 335-345 εκατ. τόνους, έναντι της προηγούμενης πρόβλεψης…

Σε μια κίνηση στρατηγικής σημασίας, η Odfjell ανακοίνωσε την έναρξη του πρώτου λειτουργικού «πράσινου διαδρόμου» μεταξύ Βραζιλίας και Ευρώπης. Η πρωτοβουλία, η οποία βασίζεται…

Ο Αρχηγός του Λ.Σ. Τρύφων Κοντιζάς, ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτικής Προστασίας Αττικής & Υποναύαρχος ε.α. Λ.Σ Λεωνίδας Μανωλάκος, ο Αντιπεριφερειάρχης Ναυτιλίας Β. Αιγαίου Capt. Γιώργης…

Αμετάβλητο διατήρησε, όπως αναμενόταν άλλωστε, το βασικό της επιτόκιο στο 2%, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Σύμφωνα με τις νέες προβολές των εμπειρογνωμόνων του ευρωσυστήματος,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ