
H d’Amico Group, αναλύοντας τα αποτελέσματα από την υλοποίηση ενός προγράμματος βιομηχανικής ανάπτυξης ‒το οποίο ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2021 και περιλάμβανε τη δοκιμή ενός μείγματος βιοκαυσίμων B30, που προέρχονται από ανανεώσιμες πρώτες ύλες, σε ένα από τα δεξαμενόπλοια κατηγορίας LR1 του στόλου της‒, αποφάσισε να επενδύσει περαιτέρω στη χρήση των βιοκαυσίμων B30 και στα υπόλοιπα LR1 πλοία του στόλου του ομίλου.
Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν το διάστημα 19 Ιουνίου έως 6 Ιουλίου 2021 στο πλοίο μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου «M/T Cielo di Rotterdam» του ομίλου d’Amico. Το πλοίο εφοδιάστηκε με το εν λόγω βιοκαύσιμο από την εταιρεία ναυτιλιακών καυσίμων TFG Marine, μια κοινοπραξία των Trafigura, Frontline και Golden Ocean, στην περιοχή Άμστερνταμ-Ρότερνταμ-Αμβέρσα (ARA).
Τα ευρήματα των δοκιμών σχετίζονται κυρίως με τη μείωση των εκπομπών CO2 καθώς και τη διατήρηση σταθερών εκπομπών NOx. Οι δοκιμές έδειξαν πως το μείγμα βιοκαυσίμων B30 αποτελεί μια βιώσιμη λύση για τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς της ΕΕ που θα τεθούν σε εφαρμογή από την 1η Ιανουαρίου 2025 και αφορούν τη χρήση ανανεώσιμων και χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα καυσίμων στον ναυτιλιακό κλάδο. Παράλληλα, προέκυψε το συμπέρασμα πως τα μείγματα βιοκαυσίμων μπορούν να αναμειχθούν με τα παραδοσιακά ναυτιλιακά καύσιμα ως μια βιώσιμη λύση για τη μείωση των ναυτιλιακών εκπομπών.
Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση των εν λόγω δοκιμών και ενόψει των επερχόμενων κανονισμών, ο όμιλος d’Amico προχώρησε στην πιστοποίηση όλων των LR1 δεξαμενόπλοιων του στόλου του ώστε να καταναλώνουν μόνιμα το μείγμα βιοκαυσίμων B30. Τέλος, ο όμιλος σκοπεύει επίσης να προχωρήσει σε αντίστοιχη πιστοποίηση ολόκληρου του στόλου του καθώς και να πραγματοποιήσει παρόμοιες δοκιμές με βιοκαύσιμα B40 και B50 το 2022.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…

Σε τροχιά ανάκαμψης βρίσκεται η ζήτηση πετρελαίου της Κίνας, απόρροια της ανθεκτικής βιομηχανικής δραστηριότητας και των ισχυρών περιθωρίων των εγχώριων διυλιστηρίων. Στο πλαίσιο αυτό,…

Ένα νέο κεφάλαιο για τις εξαγωγές LNG του Κατάρ «εγκαινίασε» πρόσφατα η QatarEnergy στο Ηνωμένο Βασίλειο, με την παραχώρηση ενός εκ των μεγαλύτερων τερματικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ