
H d’Amico Group, αναλύοντας τα αποτελέσματα από την υλοποίηση ενός προγράμματος βιομηχανικής ανάπτυξης ‒το οποίο ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2021 και περιλάμβανε τη δοκιμή ενός μείγματος βιοκαυσίμων B30, που προέρχονται από ανανεώσιμες πρώτες ύλες, σε ένα από τα δεξαμενόπλοια κατηγορίας LR1 του στόλου της‒, αποφάσισε να επενδύσει περαιτέρω στη χρήση των βιοκαυσίμων B30 και στα υπόλοιπα LR1 πλοία του στόλου του ομίλου.
Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν το διάστημα 19 Ιουνίου έως 6 Ιουλίου 2021 στο πλοίο μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου «M/T Cielo di Rotterdam» του ομίλου d’Amico. Το πλοίο εφοδιάστηκε με το εν λόγω βιοκαύσιμο από την εταιρεία ναυτιλιακών καυσίμων TFG Marine, μια κοινοπραξία των Trafigura, Frontline και Golden Ocean, στην περιοχή Άμστερνταμ-Ρότερνταμ-Αμβέρσα (ARA).
Τα ευρήματα των δοκιμών σχετίζονται κυρίως με τη μείωση των εκπομπών CO2 καθώς και τη διατήρηση σταθερών εκπομπών NOx. Οι δοκιμές έδειξαν πως το μείγμα βιοκαυσίμων B30 αποτελεί μια βιώσιμη λύση για τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς της ΕΕ που θα τεθούν σε εφαρμογή από την 1η Ιανουαρίου 2025 και αφορούν τη χρήση ανανεώσιμων και χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα καυσίμων στον ναυτιλιακό κλάδο. Παράλληλα, προέκυψε το συμπέρασμα πως τα μείγματα βιοκαυσίμων μπορούν να αναμειχθούν με τα παραδοσιακά ναυτιλιακά καύσιμα ως μια βιώσιμη λύση για τη μείωση των ναυτιλιακών εκπομπών.
Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση των εν λόγω δοκιμών και ενόψει των επερχόμενων κανονισμών, ο όμιλος d’Amico προχώρησε στην πιστοποίηση όλων των LR1 δεξαμενόπλοιων του στόλου του ώστε να καταναλώνουν μόνιμα το μείγμα βιοκαυσίμων B30. Τέλος, ο όμιλος σκοπεύει επίσης να προχωρήσει σε αντίστοιχη πιστοποίηση ολόκληρου του στόλου του καθώς και να πραγματοποιήσει παρόμοιες δοκιμές με βιοκαύσιμα B40 και B50 το 2022.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ