
Μετριασμό των ανισορροπιών που ταλανίζουν τις εφοδιαστικές αλυσίδες και άρα πτώση του κόστους μεταφοράς εμπορευμάτων εκτιμά για το β’ τρίμηνο του έτους η γερμανική εταιρεία τακτικών γραμμών Hapag-Lloyd.
Πιο συγκεκριμένα, ο CEO της γερμανικής εταιρείας, Rolf Habben Jansen, τόνισε σε δημοσιογράφους πως, με δεδομένο ότι το κύμα της πανδημίας σταδιακά περιορίζεται, η κίνηση των πλοίων θα πραγματοποιείται με πιο ομαλό τρόπο, με αποτέλεσμα να μειωθεί σημαντικά η συμφόρηση πλοίων στη δυτική ακτή των ΗΠΑ. Ο επικεφαλής της Hapag-Lloyd πρόσθεσε ότι η εκτίμησή του βασίζεται στην υπόθεση ότι οι καθυστερήσεις δεν θα συνεχιστούν ως απόρροια των διαπραγματεύσεων για τις απολαβές των λιμενεργατών στις ΗΠΑ.
Βέβαια, όπως ο ίδιος σημειώνει, τα κόστη μεταφοράς εμπορευμάτων δεν θα υποχωρήσουν στα επίπεδα του 2018 ή του 2019, καθώς στα αυξημένα κόστη περιλαμβάνονται και αυτά των καυσίμων. Ερωτηθείς για το κατά πόσο η Hapag-Lloyd θα επεκταθεί στις αερομεταφορές, επισήμανε ότι «δεν θεωρούμε τη διαχείριση μιας αεροπορικής εταιρείας λογική επέκταση των δραστηριοτήτων μας».
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα η MSC, σε συνεργασία με τη Lufthansa, εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για το πλειοψηφικό πακέτο της ITA Airways. Ακόμη, η Maersk, τον Νοέμβριο του 2021, ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει στην απόκτηση της Senator International, μιας εταιρείας διαμεταφοράς (freight forwarder) διεθνούς βεληνεκούς, με ισχυρή παρουσία στις αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές.
Φωτό: Jefe King/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ