
Η γαλλική GTT έλαβε παραγγελία από το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries (HSHI) προκειμένου να σχεδιάσει τις δεξαμενές καυσίμου έξι νεότευκτων containerships, τα οποία θα καταναλώνουν ως καύσιμο LNG και ναυπηγούνται για λογαριασμό ευρωπαϊκής ναυτιλιακής εταιρείας, τα στοιχεία της οποίας δεν έχουν ακόμη δημοσιοποιηθεί.
Τα χωρητικότητας 15.600 TEUs πλοία θα είναι εξοπλισμένα με δεξαμενές καυσίμου LNG, χωρητικότητας 12.700 κ.μ. εκάστη, οι οποίες θα διαθέτουν το σύστημα συγκράτησης φορτίου με τεχνολογία μεμβράνης Mark III Flex, που έχει αναπτύξει η GTT. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η GTT πρόκειται να παράσχει τις υπηρεσίες της αλλά και τεχνική βοήθεια στα αρχικά στάδια της λειτουργίας των πλοίων, κατά τον πρώτο τους ανεφοδιασμό με καύσιμο LNG καθώς και κατά την πραγματοποίηση εργασιών συντήρησης. Επιπλέον, η εταιρεία θα παρέχει σχετική εκπαίδευση στα πληρώματα των πλοίων, χρησιμοποιώντας τον προσομοιωτή G-Sim®, ενώ θα προσφέρει και την υπηρεσία αντιμετώπισης έκτακτων περιστατικών HEARS®.
Τέλος, η GTT θα εγκαταστήσει στα πλοία την πλατφόρμα «GTT Digital», μια έξυπνη λύση για την παρακολούθηση και τη βελτιστοποίηση της λειτουργικής τους απόδοσης, αλλά και την περαιτέρω μείωση των ενεργειακών τους απαιτήσεων και του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ