
Η γαλλική GTT έλαβε παραγγελία από το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries (HSHI) προκειμένου να σχεδιάσει τις δεξαμενές καυσίμου έξι νεότευκτων containerships, τα οποία θα καταναλώνουν ως καύσιμο LNG και ναυπηγούνται για λογαριασμό ευρωπαϊκής ναυτιλιακής εταιρείας, τα στοιχεία της οποίας δεν έχουν ακόμη δημοσιοποιηθεί.
Τα χωρητικότητας 15.600 TEUs πλοία θα είναι εξοπλισμένα με δεξαμενές καυσίμου LNG, χωρητικότητας 12.700 κ.μ. εκάστη, οι οποίες θα διαθέτουν το σύστημα συγκράτησης φορτίου με τεχνολογία μεμβράνης Mark III Flex, που έχει αναπτύξει η GTT. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η GTT πρόκειται να παράσχει τις υπηρεσίες της αλλά και τεχνική βοήθεια στα αρχικά στάδια της λειτουργίας των πλοίων, κατά τον πρώτο τους ανεφοδιασμό με καύσιμο LNG καθώς και κατά την πραγματοποίηση εργασιών συντήρησης. Επιπλέον, η εταιρεία θα παρέχει σχετική εκπαίδευση στα πληρώματα των πλοίων, χρησιμοποιώντας τον προσομοιωτή G-Sim®, ενώ θα προσφέρει και την υπηρεσία αντιμετώπισης έκτακτων περιστατικών HEARS®.
Τέλος, η GTT θα εγκαταστήσει στα πλοία την πλατφόρμα «GTT Digital», μια έξυπνη λύση για την παρακολούθηση και τη βελτιστοποίηση της λειτουργικής τους απόδοσης, αλλά και την περαιτέρω μείωση των ενεργειακών τους απαιτήσεων και του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα μειώσει τις εισαγωγές ουκρανικών σιτηρών και ζάχαρης έως και 80% για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των αγροτών της, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ