Rio Tinto: Καθοδικές εκτιμήσεις για τις εξαγωγές iron ore

Rio Tinto: Καθοδικές εκτιμήσεις για τις εξαγωγές iron ore

180
Rio Tinto: Καθοδικές εκτιμήσεις για τις εξαγωγές iron ore

Μειωμένες εξαγωγές iron ore αναμένει για το 2022 η Rio Tinto, απόρροια του μειωμένου εργατικού δυναμικού λόγω της πανδημίας αλλά και των καθυστερήσεων στην παραγωγή από το ορυχείο Gudai-Darr.

Ο μεγαλύτερος παραγωγός σιδηρομεταλλεύματος στον κόσμο εκτιμά ότι οι εξαγωγές του από την περιοχή Pilbara στη δυτική Αυστραλία θα κυμανθούν μεταξύ 320 και 335 εκατ. τόνων, όταν η UBS εκτιμούσε ότι οι εξαγωγές του μεταλλευτικού κολοσσού θα κυμαίνονταν φέτος στους 330-340 εκατ. τόνους. Το 2021, η Rio Tinto εξήγαγε 321,6 εκατ. τόνους σιδηρομεταλλεύματος.

Την ίδια ώρα, και η Rio Tinto διατηρεί τις επιφυλάξεις της για την κινεζική ζήτηση φέτος, καθώς τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος του real estate στην ασιατική χώρα ίσως αποτελέσουν σκόπελο για νέες επενδύσεις στις κατασκευές.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα μπήκαν στον πάγο κατά ένα έτος οι εξαγωγές λιθίου από το project Jadar στη δυτική Σερβία, με περιβαλλοντικές οργανώσεις να εκφράζουν την έντονη αντιπαράθεσή τους. Αντιθέτως, η Rio Tinto ολοκλήρωσε με επιτυχία την εξαγορά του ορυχείου λιθίου Rincon στην Αργεντινή.

To iron ore αποτελεί το κυριότερο εμπόρευμα για τη ζήτηση των Capesizes και οι όποιες εξελίξεις στην προσφορά επηρεάζουν σημαντικά τους ναύλους του συγκεκριμένου τύπου πλοίου. Ας μη λησμονούμε, άλλωστε, τις οδυνηρές συνέπειες της πτώσης φράγματος στο ορυχείο Brumadinho της Vale τον Ιανουάριο του 2019 στους ναύλους των Capesizes για ένα σημαντικά μεγάλο χρονικό διάστημα εκείνου του έτους.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.