
Οι παρατεταμένες καθυστερήσεις στις μεταφορές αγαθών και εμπορευμάτων, που προκάλεσαν βραχυκυκλώματα στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού τα τελευταία δύο χρόνια, θα συνεχίσουν να προκαλούν πονοκεφάλους, δήλωσε ο σουλτάνος Ahmed bin Sulayem, πρόεδρος του ομίλου και διευθύνων σύμβουλος της DP World.
Ακόμα και αν η πανδημία τελειώσει σήμερα, «θα χρειαστούν άλλα δύο χρόνια για να προσαρμοστεί η αλυσίδα εφοδιασμού», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. bin Sulayem σε συνέντευξή του στο CNN. Συμπλήρωσε μάλιστα ότι ο όγκος των φορτίων που παραμένει στα τελωνεία και στις αποθήκες είναι τόσο μεγάλος, που δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μεταφερθεί άμεσα στο προσεχές διάστημα.
Η πανδημία Covid-19 προκάλεσε σημαντικές ανατροπές στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας, με πολλούς ιδιοκτήτες φορτίου, ειδικά στην Ασία, να αγωνίζονται να βρουν containers για να μετακινήσουν άμεσα και σε οικονομικές τιμές τα εμπορεύματά τους.
Οι συνεχόμενες διακοπές στην παραγωγή και στη μεταφορά εμπορευμάτων και πρώτων υλών, που προκλήθηκαν από τους υγειονομικούς περιορισμούς σε Ανατολή και Δύση, οδήγησαν όμως και σε παρατεταμένη συμφόρηση και καθυστερήσεις στα λιμάνια, σε έλλειψη εμπορευματοκιβωτίων και σε απότομη αύξηση του κόστους αποστολής εμπορευματικών αγαθών.
Ο κ. bin Sulayem επισήμανε ότι τα έξοδα αποστολής φορτίων θα παραμείνουν υψηλά για το άμεσο μέλλον και, ενώ γίνονται προσπάθειες για τη μείωση της συμφόρησης στους τερματικούς σταθμούς, οι τιμές σε όλα τα μεταφορικά δίκτυα θα παραμείνουν αρκετά υψηλές, λόγω της συνεχιζόμενης ζήτησης και της «στατικής» προσφοράς πλοίων, τρένων και αεροπλάνων.
Φωτό: Michael/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ