Bulkers κατανάλωσης LNG: Η πρόσφατη κίνηση στην ιαπωνική ναυπηγική σκακιέρα

Bulkers κατανάλωσης LNG: Η πρόσφατη κίνηση στην ιαπωνική ναυπηγική σκακιέρα

242
Bulkers κατανάλωσης LNG: Η πρόσφατη κίνηση στην ιαπωνική ναυπηγική σκακιέρα

Η ναυτιλιακή εταιρεία NYK Line πρόσφατα έθεσε παραγγελίες στα ναυπηγεία Nihon, Namura και CSSC για τη ναυπήγηση τεσσάρων Capesize φορτηγών πλοίων τα οποία θα καταναλώνουν ως καύσιμο LNG.

Η ιαπωνική Nihon Shipyard πρόκειται να κατασκευάσει τα δύο από τα τέσσερα πλοία της παραγγελίας, ενώ ένα πλοίο θα κατασκευάσει η επίσης ιαπωνική Namura Shipbuilding. Το τέταρτο πλοίο της σειράς θα κατασκευαστεί από την κινεζική Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding, θυγατρική της China State Shipbuilding Corporation (CSSC). Η παράδοση των πλοίων είναι προγραμματισμένη για τα έτη 2024 και 2025.

Η εν λόγω παραγγελία έγινε στο πλαίσιο της εξέλιξης του στόλου των Capesize φορτηγών πλοίων της NYK Line, η οποία στοχεύει στην επίτευξη μηδενικών καθαρών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050. Σε σύγκριση με τα συμβατικά πλοία της κατηγορίας τους, τα τέσσερα νεότευκτα φορτηγά της NYK Line θα έχουν σχεδόν μηδενικές εκπομπές SOx, 85% λιγότερες εκπομπές NOx και 40% λιγότερες εκπομπές CO2.

Η NYK Line θα συνεχίσει να επενδύει σε πλοία κατανάλωσης καυσίμου LNG, καθώς θεωρεί πως αποτελούν μια άμεσα διαθέσιμη λύση έως την ανάπτυξη και την ευρύτερη υιοθέτηση των πλοίων κατανάλωσης αμμωνίας και υδρογόνου του μέλλοντος.

Φωτό: www.nyk.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.