
Η ναυτιλιακή εταιρεία NYK Line πρόσφατα έθεσε παραγγελίες στα ναυπηγεία Nihon, Namura και CSSC για τη ναυπήγηση τεσσάρων Capesize φορτηγών πλοίων τα οποία θα καταναλώνουν ως καύσιμο LNG.
Η ιαπωνική Nihon Shipyard πρόκειται να κατασκευάσει τα δύο από τα τέσσερα πλοία της παραγγελίας, ενώ ένα πλοίο θα κατασκευάσει η επίσης ιαπωνική Namura Shipbuilding. Το τέταρτο πλοίο της σειράς θα κατασκευαστεί από την κινεζική Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding, θυγατρική της China State Shipbuilding Corporation (CSSC). Η παράδοση των πλοίων είναι προγραμματισμένη για τα έτη 2024 και 2025.
Η εν λόγω παραγγελία έγινε στο πλαίσιο της εξέλιξης του στόλου των Capesize φορτηγών πλοίων της NYK Line, η οποία στοχεύει στην επίτευξη μηδενικών καθαρών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050. Σε σύγκριση με τα συμβατικά πλοία της κατηγορίας τους, τα τέσσερα νεότευκτα φορτηγά της NYK Line θα έχουν σχεδόν μηδενικές εκπομπές SOx, 85% λιγότερες εκπομπές NOx και 40% λιγότερες εκπομπές CO2.
Η NYK Line θα συνεχίσει να επενδύει σε πλοία κατανάλωσης καυσίμου LNG, καθώς θεωρεί πως αποτελούν μια άμεσα διαθέσιμη λύση έως την ανάπτυξη και την ευρύτερη υιοθέτηση των πλοίων κατανάλωσης αμμωνίας και υδρογόνου του μέλλοντος.
Φωτό: www.nyk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον των Ελλήνων πλοιοκτητών για νεότευκτα πλοία, δείγμα της προσαρμοστικότητάς τους στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες του παγκόσμιου ναυτιλιακού στερεώματος. Υπό αυτό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ