Η νοτιοκορεατική Hyundai Samho Heavy Industries (HSHI) πρόσφατα ανακοίνωσε πως έλαβε παραγγελίες ύψους $1,3 δισ. για τη ναυπήγηση έξι μεγάλου μεγέθους containerships και ενός πλοίου μεταφοράς LNG, τα οποία θα μπορούν να καταναλώνουν ως καύσιμο LNG.
Τα έξι containerships, χωρητικότητας 15.000 TEUs έκαστο, προορίζονται για ευρωπαϊκές ναυτιλιακές εταιρείες, με την παράδοση των πρώτων από αυτά να είναι προγραμματισμένη για το πρώτο μισό του 2024. Τα εν λόγω πλοία θα καλύπτουν τους αυστηρότερους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ, όντας εξοπλισμένα με κινητήρες πρόωσης διπλού καυσίμου, που θα επιτρέπουν την κατανάλωση καυσίμου LNG.
Το υπό παραγγελία πλοίο μεταφοράς LNG, με χωρητικότητα 174.000 κ.μ. και μήκος 289,9 μ., είναι προγραμματισμένο για παράδοση στα τέλη του 2024, ενώ, εκτός από τον κινητήρα διπλού καυσίμου, θα διαθέτει και άλλες φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος επανυγροποίησης LNG.
Με τις συγκεκριμένες παραγγελίες, η Hyundai Samho Heavy Industries έχει ήδη καλύψει το 30% του ετήσιου στόχου της, που αφορά τη ναυπήγηση περίπου 30 πλοίων, συνολικής αξίας 4,6 δισ. δολαρίων.