
Σε πείσμα των νέων υγειονομικών συνθηκών της πανδημίας, ο κλάδος της κρουαζιέρας αναμένεται να καταγράψει ένα σημαντικό βήμα ανανέωσης το 2022.
Πιο συγκεκριμένα, φέτος «επίσημο ντεμπούτο» στα διεθνή ύδατα θα κάνουν 32 κρουαζιερόπλοια: 25 που θα παραδοθούν και επτά που κατασκευάστηκαν το 2021 και αναμένουν να εισέλθουν σε λειτουργία. Η συνολική αξία των 25 κρουαζιερόπλοιων που θα παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους φέτος αγγίζει τα $12,5 δισ., ενώ η μέση μεταφορική ικανότητα τους 1.786 επιβάτες.
Μεταξύ των highlights για το 2022 είναι η έναρξη των δρομολογίων του «Global Dream» της Dream Cruises, το οποίο κατασκευάστηκε στα γερμανικά ναυπηγεία MV Werften και του οποίου η πλήρης μεταφορική ικανότητα θα αγγίζει τους 9.000 επιβάτες, καθιστώντας το ένα από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως κρουαζιερόπλοια σε όρους μεταφορικής ικανότητας.
Η MSC Cruises θα αυξήσει σημαντικά το capacity της με δύο νέα πλοία: το «MSC Seascape» και το «MSC World Europa». Το τελευταίο θα αποτελέσει το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον στόλο της MSC και το πρώτο που θα αξιοποιεί LNG για την πρόωσή του. Άλλα κρουαζιερόπλοια με χρήση LNG που θα εισέλθουν στον παγκόσμιο στόλο φέτος αποτελούν τα εξής: το «Disney Wish», το πρώτο νεότευκτο της Disney Cruise Line εδώ και πάνω από δέκα χρόνια, και το «Arvia» της P&O Cruises.
Παράλληλα, η Royal Caribbean International παρέλαβε στα τέλη του 2021 το «Wonder of the Seas», το οποίο θα ξεκινήσει τα ταξίδια του τον ερχόμενο Μάρτιο από το λιμάνι Everglades, ενώ η Viking Cruises θα προσθέσει στον στόλο της πέντε κρουαζιερόπλοια.
Τέλος, τα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri θα έχουν φέτος μεγάλο φόρτο εργασίας, καθώς αναμένεται να παραδώσουν έξι κρουαζιερόπλοια μεταξύ δευτέρου και τετάρτου τριμήνου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ