
															Τη ναύλωση δύο ακόμα πλοίων της ανακοίνωσε η εισηγμένη στον Nasdaq Euroseas, με επικεφαλής τον Αριστείδη Πίττα, την Τρίτη 28 Δεκεμβρίου. Ειδικότερα, το συμβόλαιο χρονοναύλωσης του containership M/V «Evridiki G» θα επεκταθεί για επιπλέον 36-38 μήνες, έναντι $40.000 ημερησίως. Την ίδια ώρα, η Euroseas υπέγραψε νέο συμβόλαιο για τη ναύλωση του containership M/V «EM Corfu» για 36-38 μήνες, επίσης έναντι $40.000 ημερησίως. Και τα δύο πλοία ναυπηγήθηκαν το 2001 και διαθέτουν μεταφορική ικανότητα ίση με 2.556 TEUs έκαστο.
Οι νέες συμφωνίες της Euroseas παραμένουν πιστές στη γενικότερη στρατηγική της εταιρείας να εισέρχεται σε συμβόλαια χρονοναύλωσης. Σημειώνεται πως άνω του 85% του στόλου της είναι ναυλωμένο για το 2022, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το 2023 είναι 55%.
Την ικανοποίησή του εξέφρασε ο πρόεδρος και CEO της Euroseas, Αριστείδης Πίττας, καθώς τα δύο συμβόλαια είναι μεγάλης διάρκειας και λόγω των υψηλών ναύλων θα προσφέρουν ισχυρή κερδοφορία στην εταιρεία: «Οι ναύλοι και η διάρκεια των δύο αυτών συμβολαίων αντανακλούν τη δύναμη και την ορμή των αγορών των containerships. Αναμένουμε ότι θα συνεχίσουμε να εκμεταλλευόμαστε την ισχυρή ναυλαγορά, καθώς ακόμα δύο πλοία μας θα είναι διαθέσιμα για ναύλωση μέσα στους επόμενους τέσσερις μήνες και επιπλέον δύο αργότερα το 2022. Παράλληλα, εξετάζουμε το ενδεχόμενο ναύλωσης των δύο νεότευκτων πλοίων μας, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το πέρας του α’ και του γ’ τριμήνου του 2023 αντίστοιχα».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ