Σε διαφορετική ρότα κινούνται οι ναύλοι στα δεξαμενόπλοια και στα gas carriers, βάσει της εβδομαδιαίας έκθεσης του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons. Ειδικότερα, η ναυλαγορά των tankers παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα, με τα κέρδη των VLCCs στη spot αγορά να βρίσκονται ακόμη κάτω από τα $5.000/ημέρα. Πτώση κατεγράφη στα κέρδη των Suezmaxes, ίση με 18% σε εβδομαδιαία βάση, καθώς τα κέρδη τους διαμορφώθηκαν στα $10.266 ημερησίως.
Όσον αφορά τις ναυλαγορές των gas carriers, οι υψηλές τιμές φυσικού αερίου στην Ευρώπη προσέλκυσαν περισσότερα φορτία LNG στην περιοχή, με αποτέλεσμα να σημειωθεί πτώση στη ναυλαγορά. Οι μέσοι ναύλοι για ένα DFDE LNG carrier μεταφορικής ικανότητας 160.000 κ.μ. μειώθηκαν κατά 37% σε εβδομαδιαία βάση, στα $91.250/ημέρα. Συνεπώς, ακόμη και έπειτα της πτώσης της, η ναυλαγορά παραμένει σε υψηλά επίπεδα.
Τέλος, θετικές είναι και οι συνιστώσες της ναυλαγοράς των LPG carriers, σύμφωνα με την Clarksons. Τα κέρδη στη spot αγορά στη διαδρομή Χιούστον-Τσίμπα κατέγραψαν άνοδο 4% σε εβδομαδιαία βάση, καθώς διαμορφώθηκαν στα $57.298 ημερησίως, που συνιστά την υψηλότερη τιμή τους από τις 21 Ιανουαρίου.