
Ο ιαπωνικός νηογνώμονας ClassNK πρόσφατα ανακοίνωσε την ταξινόμηση του «Suiso Frontier», του πρώτου στον κόσμο πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου, το οποίο αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε από την Kawasaki Heavy Industries (KHI), η οποία αποτελεί μέλος του CO2-free Hydrogen Energy Supply-chain Technology Research Association (HySTRA).
Το υδρογόνο υγροποιείται στην εξαιρετικά χαμηλή θερμοκρασία των -253 βαθμών Κελσίου και η διαχείρισή του αντιμετωπίζει αρκετές προκλήσεις. Προκειμένου να συμβάλει στην ασφαλή θαλάσσια μεταφορά του, το 2017 ο νηογνώμονας ClassNK δημοσίευσε τις «Κατευθυντήριες γραμμές για πλοία μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου», στις οποίες περιγράφει τις σχετικές απαιτήσεις ασφαλείας, σύμφωνα με τις προσωρινές συστάσεις του ΙΜΟ για τη μεταφορά χύδην υγροποιημένου υδρογόνου. Ο ClassNK πραγματοποίησε τις προγραμματισμένες επιθεωρήσεις, οι οποίες αφορούσαν μεταξύ άλλων το κύτος του πλοίου καθώς και τον εξοπλισμό και τα μηχανήματά του, σύμφωνα με τις εκδοθείσες κατευθυντήριες γραμμές, και ολοκλήρωσε τη διαδικασία ταξινόμησής του στις 3 Δεκεμβρίου.
Ο νηογνώμονας θα συνεχίσει να υποστηρίζει την ασφαλή λειτουργία του εν λόγω πλοίου, πραγματοποιώντας επιθεωρήσεις όσο αυτό θα βρίσκεται σε υπηρεσία, χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και την εμπειρία που θα προκύψουν από αυτές προκειμένου να ενημερώνει τις κατευθυντήριες γραμμές του και να συμβάλλει στην καθιέρωση ενός κατάλληλου διεθνούς προτύπου, με απώτερο στόχο την ευρύτερη υιοθέτηση της θαλάσσιας μεταφοράς του συγκεκριμένου εναλλακτικού καυσίμου.
Σύμφωνα με την Kawasaki Heavy Industries, το πλοίο «Suiso Frontier» ενδέχεται να αναχωρήσει από την Ιαπωνία μέσα στον Δεκέμβριο, προκειμένου να παραλάβει το πρώτο του φορτίο υδρογόνου από την Αυστραλία.
Φωτό: HySTRA
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με τι ρυθμούς κινούνται φέτος οι ταξιδιώτες στα ελληνικά νησιά; Η Ferryscanner, η ελληνική πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, ανέλυσε τις φετινές κρατήσεις…
Ορόσημο για τις υπηρεσίες bunkering στους κινεζικούς λιμένες αποτέλεσε ο πρόσφατος ανεφοδιασμός πλοίου με καύσιμα εξαιρετικά χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (ULSFO) στον λιμένα Yangshan.…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα για τη ναυλαγορά των LPG carriers την προηγούμενη εβδομάδα, με τις τάσεις να διαφοροποιούνται ανάλογα με το μέγεθος των πλοίων.…
Συνέντευξη του Γιάννη Ιγγλέση, President/Director της Samos Steamship Co. και επικεφαλής της J.H.I. Steamship Co.
Στις 27 Ιουλίου, ο Ντόναλντ Τραμπ και η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, κατέληξαν σε μια δασμολογική συμφωνία, στη συνάντηση-εξπρές που…
Σε εξέλιξη βρίσκεται από χθες η μεγάλη έξοδος του Αυγούστου με χιλιάδες εκδρομείς να αναχωρούν από τα λιμάνια της Αττικής προς τους προορισμούς της…
Ο γενικός ελεγκτής του Παναμά Anel Flores ζήτησε από το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας να επανεξετάσει την παράταση της σύμβασης της κυβέρνησης με την…
Σε τροχιά ολοκλήρωσης βρίσκεται η εγκατάσταση των νέων φωτοβολταϊκών συστημάτων στον Λιμένα Βόλου, σηματοδοτώντας ένα ακόμη καθοριστικό βήμα προς την ενεργειακή αυτονομία και τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ