
H νέα παραλλαγή Όμικρον προκαλεί νέους πονοκεφάλους στη διεθνή κοινότητα, με τους εργαζομένους στις μεταφορές και στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα ξανά μπροστά σε έναν μεγάλο κίνδυνο, ενώ ενώσεις και σωματεία των μεταφορών κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου.
Σε ανακοίνωσή του, το ICS τονίζει ότι οι εργαζόμενοι των διασυνοριακών μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων των ναυτικών, των εργαζομένων στις αερομεταφορές και των οδηγών, θα πρέπει να συνεχίσουν να μετακινούνται ελεύθερα για την ομαλή λειτουργία των εφοδιαστικών αλυσίδων.
To International Chamber of Shipping (ICS), η International Air Transport Association (ΙΑΤΑ), η International Road Transport Union (IRU) και η International Transport Workers’ Federation (ΙΤF) από κοινού καλούν τις κυβερνήσεις να μην επανεπιβάλουν περιορισμούς στις μετακινήσεις των εργαζομένων στις μεταφορές και να μάθουν από τα διδάγματα των τελευταίων δύο ετών.
Μία εβδομάδα σχεδόν μετά την εμφάνιση της Όμικρον, η οποία χαρακτηρίστηκε από τον ΠΟΥ ως «παραλλαγή ανησυχίας», 56 χώρες επέβαλαν ταξιδιωτικούς περιορισμούς.
Στην ανακοίνωσή του το ICS σημειώνει ότι είναι ώρα οι ηγέτες των κρατών να αφουγκραστούν τη βιομηχανία και να αναλάβουν αποφασιστική δράση για την εξομάλυνση των εφοδιαστικών αλυσίδων και τη στήριξη του εξαντλημένου εργατικού δυναμικού στις παγκόσμιες μεταφορές ενόψει και της εορταστικής περιόδου.
ΠΟΥ και International Labour Organization (ILO) θα συναντηθούν τη Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου, προκειμένου να συζητήσουν τον αντίκτυπο που θα έχουν οι περιορισμοί στις μετακινήσεις, απόρροια της Όμικρον, στους εργαζομένους στις μεταφορές.
«Οι εργαζόμενοί μας στις μεταφορές έχουν εργαστεί ακούραστα τα τελευταία δύο χρόνια, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, για να διατηρήσουν ομαλή τη ροή των εφοδιαστικών αλυσίδων, και βρίσκονται σε οριακό σημείο. Ο Δεκέμβριος είναι, παραδοσιακά, μια πολυάσχολη περίοδος για τους ναυτικούς, που επιστρέφουν στα σπίτια τους και στις οικογένειές τους, και οι κυβερνήσεις τους οφείλουν να τους παράσχουν την ευκαιρία να περάσουν αυτόν τον χρόνο με τα αγαπημένα τους πρόσωπα», τονίζει ο Guy Platten, γενικός γραμματέας του ICS.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ