
Οι επιπτώσεις της πανδημίας στην εφοδιαστική αλυσίδα και το μποτιλιάρισμα πλοίων και φορτίων στα μεγαλύτερα λιμάνια παγκοσμίως είναι πλέον καθημερινή είδηση. Τα δίδυμα λιμάνια Λος Άντζελες και Λονγκ Μπιτς εντάσσονται σε αυτά που πλήττονται περισσότερο, με το αμερικανικό Ναυτικό να ρίχνεται στη μάχη για την εξομάλυνση της κατάστασης.
Στο ίδιο πλαίσιο, η γαλλική liner εταιρεία CMA CGM παρέχει οικονομικά κίνητρα για να συνδράμει στην ομαλοποίηση της διακίνησης φορτίων στα λιμάνια της Καλιφόρνια. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία προσφέρει $100 ανά κοντέινερ που θα απομακρύνεται από τα λιμάνια εντός οκτώ ημερών από την άφιξή του, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Η τιμή διπλασιάζεται αν η απομάκρυνση λάβει χώρα σε νυχτερινές βάρδιες και αργίες.
Το πρόγραμμα της εταιρείας γαλλικών συμφερόντων ξεκίνησε την Τετάρτη 1η Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει 90 ημέρες. Ναυτιλιακοί κύκλοι ανέφεραν στο Bloomberg ότι αυτή η κίνηση θα κοστίσει στην εταιρεία πάνω από $22 εκατ. το επόμενο τρίμηνο. Επιπλέον, η εταιρεία θα συνδράμει τη Fenix Marine Services, εταιρεία που διαχειρίζεται έναν από τους τερματικούς σταθμούς στο λιμάνι του Λος Άντζελες, ως προς τη διεύρυνση των ωραρίων λειτουργίας του όλο το εικοσιτετράωρο.
Είναι η πρώτη εταιρεία που προχωρά σε μια τέτοια κίνηση, αναφέρει ο εκπρόσωπος του λιμανιού Phillip Sanfield. Τον περασμένο μήνα, οι λιμενικές αρχές ανακοίνωσαν την επιβολή επιπλέον χρέωσης για τα παρατημένα κοντέινερ, στα $100 την ημέρα, από τις 6 Δεκεμβρίου, σε μια προσπάθεια για καλύτερη διαχείριση της εφοδιαστικής κρίσης.
Φωτό: Etienne Laurent/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ