
Μια νέα νομοθεσία για τα ελεύθερα δεδομένα στην Κίνα προκάλεσε τη σταδιακή εξαφάνιση των πλοίων από τα αυτόματα συστήματα αναγνώρισης (AIS) στη χώρα. Η ισχύς του νέου νόμου ξεκίνησε στις αρχές του μήνα και αποτελεί μια γενικότερη επιδίωξη της κινεζικής κυβέρνησης να ελέγχει το πώς οι εγχώριες και διεθνών συμφερόντων εταιρείες συλλέγουν και διανέμουν τοπικά δεδομένα.
Σύμφωνα με το Reuters, παρόλο που δεν υπάρχουν σαφείς περιορισμοί για τα ναυτιλιακά δεδομένα, πολλοί εγχώριοι πάροχοι σταμάτησαν να δίνουν πληροφορίες ναυτιλιακού περιεχομένου σε ξένες εταιρείες. Τα δεδομένα που παρέχονται από τα συστήματα AIS περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, πληροφορίες για τον όγκο και το είδος του μεταφερόμενου φορτίου, καταγράφουν την προέλευση και τον προορισμό του πλοίου, αλλά και την εκτιμώμενη ώρα άφιξης. Επιπλέον, είναι χρήσιμα για τη βελτιστοποίηση της θαλάσσιας κίνησης, προβλέποντας σημεία όπου μπορεί να υπάρξει συμφόρηση, βοηθούν τις εταιρείες να λάβουν σε πραγματικό χρόνο σημαντικές αποφάσεις και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αποφυγή συγκρούσεων, όπως και σε επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης.
Η παύση παροχής τέτοιων πληροφοριών στα κινεζικά χωρικά ύδατα δημιουργεί σημαντικά κενά σε ζωτικής σημασίας δεδομένα. Με προϊόντα και containers εγκλωβισμένα στα λιμάνια, τα δεδομένα των AIS είναι ακόμα πιο σημαντικά για τον καθορισμό των χρονοδιαγραμμάτων άφιξης και φορτοεκφόρτωσης, επισημαίνει η Head Trade Analyst της VesselsValue, Charlotte Cook. Η ίδια σημειώνει επίσης ότι, με την Κίνα να είναι ο μεγαλύτερος εισαγωγέας πρώτων υλών και ένας εκ των κορυφαίων στις εξαγωγές εμπορευματοκιβωτίων, η έλλειψη δεδομένων εντοπισμού αποτελεί σημαντική πρόκληση για την παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.
Παρά τον σοβαρό αντίκτυπο και στη ναυτιλία από την εφαρμογή της νομοθεσίας για τα προσωπικά δεδομένα, πηγές του Reuters υπογραμμίζουν ότι Κινέζοι αξιωματούχοι διαφορετικών κλάδων δεν έχουν πάρει ακόμη θέση για το ζήτημα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε μια σημαντική δωρεά προχώρησε ο εφοπλιστής και πρώην Δήμαρχος Οινουσσών Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος και η οικογένεια του. Αναλυτικότερα, η δωρεά αφορά την ενίσχυση…
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Με την αβεβαιότητα να αποτελεί το νέο status quo του διεθνούς εμπορίου και της παγκόσμιας ναυτιλίας, η δραστηριότητα των πλοιοκτητών στη δευτερογενή αγορά bulk…
Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, πρόσφατη έκθεση του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (IEA) σκιαγραφεί τις τελευταίες τάσεις στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ