
Η ιαπωνική εταιρεία παραγωγής ενέργειας Jera, μία εκ των μεγαλύτερων εισαγωγέων LNG παγκοσμίως, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι εξαγοράζει σημαντικό μερίδιο της αμερικανικής εταιρείας παραγωγής και εξαγωγής LNG, Freeport LNG. Μέσω της θυγατρικής της, Jera Americas Inc., εξαγόρασε από το fund Global Infrastructure Partners, που διαχειρίζεται τις μετοχές της αμερικανικής εταιρείας, ποσοστό ύψους 25,7%. Η εξαγορά άγγιξε σχεδόν τα 2,5 δισ. δολάρια.
Η εταιρεία προχώρησε στην κίνηση αυτή για να διασφαλίσει σταθερή προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου και να στηρίξει την οικονομική της ανάπτυξη και τη βιωσιμότητά της. Η ζήτηση φυσικού αερίου αυξάνεται παγκοσμίως, λόγω και των πιέσεων για παραγωγή ενέργειας με πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους. Αυτό συμπαρασύρει την τιμή του LNG προς τα επάνω. Συνεπώς, η διασφάλιση σταθερής προμήθειας φυσικού αερίου σε ανταγωνιστική τιμή είναι στρατηγικής σημασίας για την εταιρεία, αναφέρουν υψηλόβαθμα στελέχη της.
Η ιαπωνική εταιρεία, μέσω της εξαγοράς, θα συμμετέχει στις υφιστάμενες επιχειρήσεις της Freeport LNG, αλλά θα συνδράμει και στην αύξηση παραγωγής και εξαγωγών αερίου, με την από κοινού κατασκευή της τέταρτης μονάδας παραγωγής LNG στις εγκαταστάσεις της Freeport. Και οι δύο εταιρείες θα επωφεληθούν από την αξιοποίηση της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας μέσω της εξαγοράς. Με την πρωτοβουλία «JERA Zero CO2 Emissions 2050», η εταιρεία επιθυμεί να ανταποκριθεί στο κάλεσμα για μείωση των αερίων του θερμοκηπίου, προωθώντας την υιοθέτηση πιο πράσινων μεθόδων στην παραγωγή ενέργειας, με το φυσικό αέριο να είναι στρατηγικής σημασίας στην ενεργειακή μετάβαση.
Η Global Infrastructure Partners fund, με τα έσοδα από την εξαγορά, θα συμμετάσχει σε αντίστοιχες επιχειρήσεις στην Αυστραλία, επενδύοντας τα κεφάλαια στην κατασκευή μονάδας υγροποίησης φυσικού αερίου της εταιρείας Woodside Petroleum.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ