
Ο όμιλος Royal Caribbean παρουσίασε πρόσφατα μια ολοκληρωμένη στρατηγική απανθρακοποίησης, με την ονομασία «Destination Net Zero», η οποία αποτελεί ένα βήμα στο ταξίδι του ομίλου προς την επίτευξη της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας. Μέσω του «Destination Net Zero», ο όμιλος δεσμεύεται να θέσει επιστημονικά καθορισμένους στόχους (SBT), ώστε να επιτύχει μηδενικές καθαρές εκπομπές έως το 2050.
Συγκεκριμένα, για μια περίοδο 18-24 μηνών, η Royal Caribbean πρόκειται να αναπτύξει στόχους οι οποίοι θα επικυρωθούν από την πρωτοβουλία Science Based Targets (SBTi) και οι οποίοι δείχνουν στις εταιρείες πόσο πολύ αλλά και πόσο γρήγορα θα πρέπει να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου που παράγουν, ώστε να συνεισφέρουν στις προσπάθειες περιορισμού της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Η υλοποίηση της στρατηγικής «Destination Net Zero» περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό του στόλου της εταιρείας μέσω της ναυπήγησης δεκατριών ενεργειακά αποδοτικών πλοίων που θα καταναλώνουν εναλλακτικά καύσιμα, συμπεριλαμβανομένου και του πλοίου της νέας κατηγορίας «Project Evolution», του πρώτου πλοίου του κλάδου κρουαζιέρας το οποίο θα έχει μηδενικές εκπομπές κατά την παραμονή του σε λιμάνια. Επιπλέον, περιλαμβάνει τη συνέχιση των επενδύσεων σε προγράμματα ανάπτυξης τεχνολογιών εξοικονόμησης ενέργειας, συστημάτων διαχείρισης δεδομένων και ψηφιοποίησης, την ανάπτυξη εναλλακτικών καυσίμων και εναλλακτικών λύσεων ηλεκτρικής ισχύος, καθώς και τη βελτιστοποιημένη χρήση και ενοποίηση στρατηγικών αλυσίδων εφοδιασμού στη στεριά.
Ένα από πλέον φιλόδοξα ορόσημα που έχει θέσει ο όμιλος είναι και η κατασκευή ενός κρουαζιερόπλοιου μηδενικών καθαρών εκπομπών έως το 2035, για την επίτευξη του οποίου η Royal Caribbean θα βασιστεί στη σύναψη ισχυρών συνεργασιών με διάφορες κυβερνήσεις, προμηθευτές και ναυπηγεία, προκειμένου να συμβάλει στην ανάπτυξη εναλλακτικών και ευκόλως διαθέσιμων καυσίμων και τεχνολογιών.
Η Royal Caribbean διαθέτει ένα εκτενές ιστορικό στο κομμάτι του σχεδιασμού και της λειτουργίας μερικών από τα πλέον ενεργειακά αποδοτικά πλοία παγκοσμίως, με τα νεότερα πλοία της εταιρείας να είναι κατά 20-25% πιο αποδοτικά σε σχέση με τους προκατόχους τους.
Φωτό: Joel Carrett/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο ισραηλινός στρατός εξέδωσε σήμερα προειδοποίηση για την εκκένωση τριών λιμανιών στην Υεμένη, τα Ρας Ίσα, Χοντέιντα και Σάλιφ. Ο στρατός σημείωσε ότι τα…
«Η θετική πορεία του τουρισμού το 2024 επιβεβαιώνει τη διαρκή συμβολή του στην οικονομία, σε μια εποχή όπου τίποτα δεν είναι δεδομένο». Τα παραπάνω…
Η Βραζιλία βρίσκεται σε συζητήσεις με την Κίνα για την κατασκευή μιας νέας σιδηροδρομικής γραμμής, που θα συνδέει το mega λιμάνι Chancay του Περού…
Εντυπωσιακή πορεία κατέγραψε η ΟΛΠ Α.Ε. για το οικονομικό έτος 2024, παρουσιάζοντας νέα ιστορικά υψηλά σε έσοδα, κερδοφορία και προτεινόμενο μέρισμα, κατά την ετήσια…
Στην ενίσχυση των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού με βιώσιμο τρόπο επενδύει ο κολοσσός της liner ναυτιλίας CMA CGM. Ειδικότερα, η CEVA Logistics του ομίλου εγκαινιάζει…
Το Ιράκ αναμένεται να ρίξει ταχύτητα στις εξαγωγές πετρελαίου τις ερχόμενες εβδομάδες. Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Reuters, το Ιράκ προβλέπεται πως θα εξάγει…
Ανάσα για το θαλάσσιο εμπόριο αποτελεί η πρόσφατη «εκεχειρία» μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε πρόσφατη ανάλυσή της η Xeneta, το παράθυρο…
Η ηλεκτροπαραγωγή της Νότιας Κορέας βασίζεται σε ιδιαίτερα σημαντικό βαθμό στην πυρηνική ενέργεια, με το 2024 να αποτελεί έτος-σταθμό. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ