
Σε μία προσπάθεια να επανέλθει εργασιακή νηνεμία στο λιμάνι του Πειραιά, ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ) (Cosco) υπό την πίεση των εργαζομένων αλλά και των φορέων του Πειραιά, αναγκάστηκε να κάνει αποδεκτά τα περισσότερα αιτήματά τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά από διαπραγματεύσεις και ζυμώσεις του υπουργείου Ναυτιλίας με φορείς του Πειραιά και στελεχών της εταιρείας, υπήρξε ένα πλαίσιο ικανοποίησης των αιτημάτων των εργαζομένων, ενώ η Cosco έκανε δεκτή την εφαρμογή βάρδιας και αύξηση της πόστας από τέσσερα σε πέντε άτομα, στη συγκρότηση επιτροπή υγιεινής και ασφαλείας, ενώ καταργεί και την κόντρα βάρδια.
Οι εργαζόμενοι έχουν προκηρύξει για τις 5 και 6 Νοεμβρίου απεργιακή κινητοποίηση στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ ενώ στις 12:00 το μεσημέρι αναμένεται να συνεδριάσει η γενική συνέλευση της Ένωσης Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων στις προβλήτες του Πειραιά, προκειμένου να πάρει αποφάσεις.
«Η αδιαλλαξία έσπασε με την αποφασιστική πάλη των εργαζομένων στο λιμάνι και η cosco αναγκάστηκε να δεχτεί πεντάρα πόστα, κατάργηση των κόντρα βαρδιών και επιτροπή υγιεινής και ασφάλειας. Είναι μία πρώτη νίκη που όλοι οι εργαζόμενοι στο λιμάνι θα την κατοχυρώσουμε στην πράξη και συνεχίζοντας τον αγώνα μας για τη συλλογική σύμβαση εργασίας» ανέφεραν οι εργαζόμενοι στο ΣΕΠ που συμμετείχαν σε συλλαλητήριο με άλλα εργατικά σωματεία στην πλατεία Κανάρη στον Πειραιά.
Οι εργαζόμενοι ζητούν:
-Να διαλευκανθεί η υπόθεση του δυστυχήματος του συναδέλφου τους
-Να δημιουργηθεί επιτροπή υγιεινής κι ασφάλειας
-Να, σταματήσουν οι κόντρα βάρδιες και τα 12ωρα
-Να μετατραπεί η πόστα σε 6αρα
-Να υπογραφεί ΣΣΕ που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για τα δεξαμενόπλοια στον Καναδά, καθώς ένα σημαντικό λιμενικό έργο πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα φόρτωσης πετρελαίου στον λιμένα του Βανκούβερ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ