
Ολοκληρώθηκαν την Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2021 οι αρχαιρεσίες της Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας με την εκλογή 7 μελών στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης.
Πρόεδρος παραμένει ο κ. Σταύρος Κατσικάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Μαρίνας Φλοίσβου και Γενικός Διευθυντής της LAMDA Marinas AE.
H νέα σύνθεση του Δ.Σ. της Ένωσης έχει ως ακολούθως:
Σταύρος ΚΑΤΣΙΚΑΔΗΣ, Μαρίνα Φλοίσβου, ΠΡΟΕΔΡΟΣ,
Ιωάννης ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ – Αστήρ Mαρίνα Βουλιαγμένη, ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ,
Κωνσταντίνος ΑΣΒΕΣΤΗΣ – Μαρίνα Αγίου Κοσμά, ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ,
Ιωάννης ΚΟΥΤΣΟΔΟΝΤΗΣ – Μαρίνα Ζέας, ΤΑΜΙΑΣ,
Βασίλειος ΤΕΦΑΣ – Κλεοπάτρα Μαρίνα ΜΕΛΟΣ,
Αντώνης ΔΡΟΣΟΣ – Μαρίνα Κω, ΜΕΛΟΣ και
Βασίλειος ΠΡΙΦΤΗΣ – Olympic Marine, ΜΕΛΟΣ
Ο Πρόεδρος της Ένωσης κ. Σταύρος Κατσικάδης, δήλωσε σχετικά με τη νέα σύνθεση του Δ.Σ.:
«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την νέα σύνθεση του Δ.Σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας, καθώς όλα τα εκλεγμένα μέλη μοιραζόμαστε ένα κοινό όραμα: να ισχυροποιήσουμε ακόμη περισσότερο τη θέση των μαρινών στην Ελλάδα, να τους δώσουμε τη σημασία που τους αξίζει στο τουριστικό και οικονομικό περιβάλλον της χώρας και να αναδείξουμε περαιτέρω τις ευκαιρίες ανάπτυξης και επενδύσεων που προσφέρουν. Χαρακτηριστικό της ενότητας των μελών μας είναι ότι επανεκλέγονται 6 από τα 7 μέλη, άξιοι εκπρόσωποι του κλάδου μας.»
Η Ένωση Μαρινών Ελλάδας έχει σκοπό να εντείνει τις προσπάθειες διαμόρφωσης ευνοϊκότερου θεσμικού πλαισίου για την ίδρυση και λειτουργία των τουριστικών λιμένων στην Ελλάδα, τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και την αξιοποίηση των ευκαιριών που παρουσιάζονται στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του διπλωματικού σώματός της, της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Εξωτερικής Δράσης (ΕΥΕΔ), καλεί τα κράτη-μέλη να υποστηρίξουν μια δήλωση που θα επιτρέπει…
Στις αναδυόμενες τάσεις στην αγορά των bulk carriers με επίκεντρο τις αποστολές σόγιας εστιάζει πρόσφατη έκθεση της MB Shipbrokers. Συγκεκριμένα, η φύτευση σόγιας στη…
Τα πλοία εναλλακτικών καυσίμων συνιστούν μια πρωτοποριακή ‒πλην αβέβαιη κατά πολλούς‒ λύση για την «καθαρή» ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας, και ιδιαίτερα στη ναυτιλία…
Ένα ακόμη αεροσκάφος εντάχθηκε στόλο της Olympic Air, σύμφωνα με ανάρτηση της τελευταίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, η AEGEAN Airlines, μέσω της θυγατρικής…
Αντίρροπες μεταβολές σημείωσαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2025 οι εισαγωγές πετρελαίου και φυσικού αερίου της Κίνας. Σύμφωνα με στοιχεία των κινεζικών τελωνείων,…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Οκτωβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Η απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού φυσικού αερίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), η οποία θα εφαρμοσθεί μέχρι το τέλος του 2027, εγκρίθηκε σήμερα Δευτέρα 20 Οκτωβρίου…
Η κυματική ενέργεια αποτελεί μία από τις ακόμη αναξιοποίητες πηγές θαλάσσιας ανανεώσιμης ενέργειας, ικανή να προσφέρει σταθερή, χαμηλών εκπομπών ηλεκτροπαραγωγή. Η γαλλική νεοφυής επιχείρηση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ