Τα LNG carriers σε ρόλο πρωταγωνιστή στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία

Τα LNG carriers σε ρόλο πρωταγωνιστή στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία

151
Τα LNG carriers σε ρόλο πρωταγωνιστή στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία

Οι πρόσφατες παραγγελίες που εξασφάλισαν τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία αναδεικνύουν το LNG σε πρωταγωνιστή, όπως διαφαίνεται από πρόσφατα δημοσιεύματα του νοτιοκορεατικού πρακτορείου ειδήσεων Yonhap.

Ειδικότερα, η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE) εξασφάλισε συμβόλαια ναυπήγησης τεσσάρων petrochemical tankers, κατανάλωσης LNG, έναντι $325 εκατ. Η ναυπήγησή τους θα πραγματοποιηθεί από την Hyundai Heavy Industries, η οποία αποτελεί θυγατρική της KSOE, και αναμένεται να παραδοθούν το α΄ εξάμηνο του 2024. Σύμφωνα με την KSOE, η εταιρεία έχει εξασφαλίσει συμβόλαια για τη ναυπήγηση 61 petrochemical tankers κατανάλωσης LNG το 2021, καταλαμβάνοντας το 60% της παγκόσμιας αγοράς.

Παράλληλα, η Samsung Heavy Industries (SHI) έκλεισε μια συμφωνία για τη ναυπήγηση τεσσάρων LNG carriers, έναντι περίπου $825,2 εκατ. Τα τέσσερα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μέχρι τον Δεκέμβριο του 2024.

Η συγκεκριμένη συμφωνία ακολουθεί μία ακόμη παραγγελία που έλαβε πρόσφατα η SHI για τη ναυπήγηση μιας σειράς τεσσάρων LNG carriers για λογαριασμό της Celsius Tankers, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν μέσα στη διετία 2023-2024. Ο σχεδιασμός των πλοίων αναμένεται να ελαχιστοποιεί τις εκπομπές CO2 και το φαινόμενο της ολίσθησης μεθανίου, ενώ τα πλοία θα φέρουν το notation EEDI-3 του Lloyd’s Register.

Παράλληλα η SHI βρίσκεται σε συνομιλίες με Ρώσους εργολάβους προκειμένου να κατασκευάσει παγοθραυστικά πλοία μεταφοράς LNG, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για τη μεταφορά του LNG που παράγεται στη βόρεια Σιβηρία.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως και τα δύο ναυπηγεία έχουν ήδη υπερβεί σημαντικά τους ετήσιους στόχους τους σε ό,τι αφορά την εξασφάλιση νέων παραγγελιών.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.