
Στην απόφασή της να συγχωνεύσει τις Navios Maritime Partners L.P και Navios Maritime Acquisition Corporation δημιουργώντας τη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία εισηγμένη στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές αναφέρθηκε εκτενώς η κ. Αγγελική Φράγκου κατά τη διάρκεια του 23ου Marine Money Greek Forum 2021 που πραγματοποιήθηκε και με φυσική παρουσία στην Αθήνα.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον κ. Omar Nokta αρχικά η κ. Φράγκου επεσήμανε ότι μέσω της συγχώνευσης των δύο εταιρειών θα επιτευχθεί μετριασμός της μεταβλητότητας που επικρατεί συχνά στις επιμέρους ναυτιλιακές αγορές. Αναφερόμενη στη συναλλαγή αυτή ανέφερε ότι τα βασικά της πλεονεκτήματα αποτελούν η καλύτερη στρατηγική ναύλωσης πλοίων, η ευελιξία στον ισολογισμό και η ευελιξία σε ό,τι αφορά την απόκτηση νέων πλοίων.
Παράλληλα η κ. Φράγκου ανέφερε ότι με δεδομένο το γεγονός ότι απέκτησε δεξαμενόπλοια σε πολύ χαμηλή τιμή και η αγορά των containerships κινείται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, η νέα ενοποιημένη εταιρεία είναι καλά τοποθετημένη για την αναμενόμενη ανάκαμψη των δεξαμενόπλοιων στηριζόμενη αυτή τη στιγμή στην καλή απόδοση των containerships. Η κ. Φράγκου δεν θέλησε να χαρακτηρίσει τη νέα εταιρεία ως conglomerate αλλά ως μια ναυτιλιακή εταιρεία με συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και πρόσθεσε ότι εν μέσω σημαντικών προκλήσεων της αγοράς «χρειαζόμαστε εταιρείες που να ανταπεξέρχονται στους κύκλους».
Εκτίμησε επίσης ότι η ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων θα ανακάμψει ωστόσο είναι ανάγκη οι συνθήκες των επιμέρους ναυτιλιακών αγορών να επαναξιολογούνται διαρκώς για την χάραξη στρατηγικής την επόμενη ημέρα.
Σε σχετική ερώτηση για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας, η κ. Φράγκου τόνισε ότι άπτεται σε μεγάλο βαθμό των τεχνολογιών που θα αναπτυχθούν στο μέλλον, ωστόσο είναι σημαντικό κάθε εταιρεία να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του στόλου της εντός προθεσμιών.
Η συμβουλή της προς τις επόμενες Ελληνίδες πλοιοκτήτριες; Συνετή διαχείριση των ιδίων κεφαλαίων.
Φωτό: Ναυτικά Χρονικά
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ