
Στην απόφασή της να συγχωνεύσει τις Navios Maritime Partners L.P και Navios Maritime Acquisition Corporation δημιουργώντας τη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία εισηγμένη στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές αναφέρθηκε εκτενώς η κ. Αγγελική Φράγκου κατά τη διάρκεια του 23ου Marine Money Greek Forum 2021 που πραγματοποιήθηκε και με φυσική παρουσία στην Αθήνα.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον κ. Omar Nokta αρχικά η κ. Φράγκου επεσήμανε ότι μέσω της συγχώνευσης των δύο εταιρειών θα επιτευχθεί μετριασμός της μεταβλητότητας που επικρατεί συχνά στις επιμέρους ναυτιλιακές αγορές. Αναφερόμενη στη συναλλαγή αυτή ανέφερε ότι τα βασικά της πλεονεκτήματα αποτελούν η καλύτερη στρατηγική ναύλωσης πλοίων, η ευελιξία στον ισολογισμό και η ευελιξία σε ό,τι αφορά την απόκτηση νέων πλοίων.
Παράλληλα η κ. Φράγκου ανέφερε ότι με δεδομένο το γεγονός ότι απέκτησε δεξαμενόπλοια σε πολύ χαμηλή τιμή και η αγορά των containerships κινείται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, η νέα ενοποιημένη εταιρεία είναι καλά τοποθετημένη για την αναμενόμενη ανάκαμψη των δεξαμενόπλοιων στηριζόμενη αυτή τη στιγμή στην καλή απόδοση των containerships. Η κ. Φράγκου δεν θέλησε να χαρακτηρίσει τη νέα εταιρεία ως conglomerate αλλά ως μια ναυτιλιακή εταιρεία με συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και πρόσθεσε ότι εν μέσω σημαντικών προκλήσεων της αγοράς «χρειαζόμαστε εταιρείες που να ανταπεξέρχονται στους κύκλους».
Εκτίμησε επίσης ότι η ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων θα ανακάμψει ωστόσο είναι ανάγκη οι συνθήκες των επιμέρους ναυτιλιακών αγορών να επαναξιολογούνται διαρκώς για την χάραξη στρατηγικής την επόμενη ημέρα.
Σε σχετική ερώτηση για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας, η κ. Φράγκου τόνισε ότι άπτεται σε μεγάλο βαθμό των τεχνολογιών που θα αναπτυχθούν στο μέλλον, ωστόσο είναι σημαντικό κάθε εταιρεία να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του στόλου της εντός προθεσμιών.
Η συμβουλή της προς τις επόμενες Ελληνίδες πλοιοκτήτριες; Συνετή διαχείριση των ιδίων κεφαλαίων.
Φωτό: Ναυτικά Χρονικά
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε επίπεδα-ρεκόρ για τη μετά Covid εποχή κλείνει το 2025 για τη ναυλαγορά των containerships, με τη ζήτηση να παραμένει ισχυρή σε όλες τις…

Σε πτωτική τροχιά κινήθηκαν οι τιμές του πετρελαίου σήμερα, με το Brent να υποχωρεί στα $60,21/βαρέλι (-0,6%) και το WTI στα $56,47, καθώς ενισχύονται…

Την επίσημη προσθήκη του δεξαμενόπλοιου «Geneva Star» στον στόλο της Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέοντα Πατίτσα, σηματοδότησε η τελετή ονοματοδοσίας που πραγματοποιήθηκε…

Ο νοτιοκορεατικός όμιλος Hanwha αποτελεί πλέον τον μεγαλύτερο μέτοχο της ναυπηγικής εταιρείας Austal. Με την εξασφάλιση επιπλέον βάσεων παραγωγής στις ΗΠΑ, πέραν του ναυπηγείου…

Έντονη απόκλιση στην υιοθέτηση τεχνολογιών διπλού καυσίμου μεταξύ των κλάδων ξηρού και υγρού φορτίου καταγράφουν τα τελευταία στοιχεία της VesselsValue. Ενώ και οι δύο…

O Lloyd’s Register (LR) συγκάλεσε την τελευταία συνεδρίαση του Hellenic Technical Committee (HTC) στην Αθήνα στις 27 Νοεμβρίου, συγκεντρώνοντας περίπου 60 ανώτερα στελέχη και…

Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ