
Στην απόφασή της να συγχωνεύσει τις Navios Maritime Partners L.P και Navios Maritime Acquisition Corporation δημιουργώντας τη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία εισηγμένη στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές αναφέρθηκε εκτενώς η κ. Αγγελική Φράγκου κατά τη διάρκεια του 23ου Marine Money Greek Forum 2021 που πραγματοποιήθηκε και με φυσική παρουσία στην Αθήνα.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον κ. Omar Nokta αρχικά η κ. Φράγκου επεσήμανε ότι μέσω της συγχώνευσης των δύο εταιρειών θα επιτευχθεί μετριασμός της μεταβλητότητας που επικρατεί συχνά στις επιμέρους ναυτιλιακές αγορές. Αναφερόμενη στη συναλλαγή αυτή ανέφερε ότι τα βασικά της πλεονεκτήματα αποτελούν η καλύτερη στρατηγική ναύλωσης πλοίων, η ευελιξία στον ισολογισμό και η ευελιξία σε ό,τι αφορά την απόκτηση νέων πλοίων.
Παράλληλα η κ. Φράγκου ανέφερε ότι με δεδομένο το γεγονός ότι απέκτησε δεξαμενόπλοια σε πολύ χαμηλή τιμή και η αγορά των containerships κινείται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, η νέα ενοποιημένη εταιρεία είναι καλά τοποθετημένη για την αναμενόμενη ανάκαμψη των δεξαμενόπλοιων στηριζόμενη αυτή τη στιγμή στην καλή απόδοση των containerships. Η κ. Φράγκου δεν θέλησε να χαρακτηρίσει τη νέα εταιρεία ως conglomerate αλλά ως μια ναυτιλιακή εταιρεία με συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και πρόσθεσε ότι εν μέσω σημαντικών προκλήσεων της αγοράς «χρειαζόμαστε εταιρείες που να ανταπεξέρχονται στους κύκλους».
Εκτίμησε επίσης ότι η ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων θα ανακάμψει ωστόσο είναι ανάγκη οι συνθήκες των επιμέρους ναυτιλιακών αγορών να επαναξιολογούνται διαρκώς για την χάραξη στρατηγικής την επόμενη ημέρα.
Σε σχετική ερώτηση για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας, η κ. Φράγκου τόνισε ότι άπτεται σε μεγάλο βαθμό των τεχνολογιών που θα αναπτυχθούν στο μέλλον, ωστόσο είναι σημαντικό κάθε εταιρεία να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του στόλου της εντός προθεσμιών.
Η συμβουλή της προς τις επόμενες Ελληνίδες πλοιοκτήτριες; Συνετή διαχείριση των ιδίων κεφαλαίων.
Φωτό: Ναυτικά Χρονικά
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ