
H Signal Maritime, η ναυτιλιακή εταιρία του ομίλου Signal Group, ανέλαβε την εμπορική διαχείριση του Silver London, του δέκατου κατά σειρά δεξαμενόπλοιου μεσαίας εμβέλειας (MR) της Shell που προστίθεται στον αντίστοιχο στόλο της Signal αυξάνοντας έτσι το μέγεθος του MR στόλου στα 15 πλοία. Η συνεργασία αυτή δίνει στη Shell την δυνατότητα να επωφεληθεί από την επταετή επένδυση της Signal στην ανάπτυξη ψηφιακής τεχνολογίας που υποστηρίζει με εξαιρετικά αποτελεσματικό τρόπο τη διαδικασία ναύλωσης πλοίων.
Είναι η πρώτη φορά που η Shell αναθέτει τη διαχείριση μέρους του στόλου της σε τρίτους γεγονός που κάνει τη συνεργασία αυτή ορόσημο για την Signal. Η συμφωνία ήταν το αποτέλεσμα 6μηνης διαπραγμάτευσης και επισταμένης έρευνας και από τις δύο πλευρές. H νέα αυτή συνεργασία έχει ήδη προσελκύσει το ενδιαφέρον αρκετών πλοιοκτητών που επιθυμούν να αξιοποιήσουν προς όφελος και των δικών τους στόλων την πλατφόρμα της Signal, η οποία βασίζεται στην χρήση της τεχνολογίας.
Ο κ. Πάνος Δημητρακόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Signal Maritime ανέφερε:
“Το tanker pool της Signal Maritime βασίζεται σε ένα μείγμα τεχνολογίας και βαθιάς γνώσης της ναυλαγοράς. Το συναρπαστικό ταξίδι μας με συνοδοιπόρο μια από τις μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες παγκοσμίως ξεκίνησε όταν η Shell, αρχικά σαν πελάτης της software πλατφόρμας Signal Ocean, έκανε χρήση αυτής ενδοεταιρικά και διαπίστωσε στην πράξη βελτιωμένη επίδοση στη ναυλομεσιτική της δραστηριότητα. Το επόμενο βήμα ήταν να αναθέσει τη διαχείριση δεξαμενόπλοιων τύπου MR στο pool της Signal.’’
Σήμερα, εταιρείες που ελέγχουν πάνω από το 60% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων και το 47% των αντίστοιχων φορτίων, χρησιμοποιούν την τεχνογνωσία που παρέχει η Signal για να ενισχύσουν την απόδοση των στόλων τους στη ναυλαγορά. Η τεχνολογία είναι προσβάσιμη από πελάτες και συνεργάτες μέσω ενός φιλικού προς τον χρήστη περιβάλλοντος ή με την απευθείας σύνδεση με τα υφιστάμενα συστήματά τους, μέσω APIs.
Εκτός από την βελτιωμένη απόδοση στον εμπορικό τομέα, η Shell και η Signal συνεργάζονται και με σκοπό να μειωθεί το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, αλλά και να βελτιστοποιηθούν διαδικασίες και η ροή των ναυλομεσιτικών εργασιών εκατέρωθεν.
Ο κ. Ιωάννης Μαρτίνος, Διευθύνων Σύμβουλος του Signal Group ανέφερε:
“Έχοντας ήδη δει την επιτυχημένη πορεία του Aframax pool της Signal Maritime, αδράξαμε την ευκαιρία να εφαρμόσουμε τις δοκιμασμένες μας λύσεις στην MR αγορά. Όσο μεγαλώνει ο στόλος, τόσο πιο σημαντική καθίσταται η σωστή τοποθέτηση των πλοίων στις εκάστοτε αγορές και η μείωση του χρόνου εκτός ναύλου. Αυτό ωφελεί τόσο τους πλοιοκτήτες όσο και το περιβάλλον.”
Πρόσθεσε επίσης:
“Εμπλουτίζουμε το ‘’ρεπερτόριο’’ της Ελληνικής ναυτιλίας. Η Αθήνα είναι ιστορικά γνωστή ως εφοπλιστικό κέντρο αλλά εμείς καταφέραμε να αποδείξουμε ότι μπορεί να αποτελέσει και σημείο αναφοράς για τεχνολογία και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας.”
Η πλατφόρμα της Signal Ocean υποστηρίζεται από περισσότερους από 60 data scientists, software engineers και αναλυτές και παρέχει στην ομάδα της Signal Maritime πληροφόρηση σχετικά με τις βέλτιστες διαδρομές, συγκρίσεις εναλλακτικών σεναρίων κερδοφορίας και υπολογισμούς της ποσότητας CO2 που παράγεται κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Το σύστημα βοηθά στην ανάπτυξη στρατηγικών βέλτιστης διασποράς του στόλου στις εκάστοτε αγορές και την παρακολούθηση των σχετικών αποτελεσμάτων, ή εν ολίγοις στην διαχείριση της απόδοσης στο εμπορικό κομμάτι της ναυτιλίας. Η τεχνολογία της Signal, που έχει ήδη αποσπάσει πατέντα ευρεσιτεχνίας στην Αμερική, επεξεργάζεται και συνδυάζει μεγάλη γκάμα από διαφορετικές πηγές δεδομένων, ανά πελάτη, συμπεριλαμβανομένων δεδομένων AIS, πληροφορίες διαθέσιμων φορτίων και πλοίων, θέσεις πλοίων, κόστη φόρτωσης και εκφόρτωσης σε λιμάνια, λίστες λιμανιών και δείκτες ναύλων. Με την χρήση προηγμένων αλγόριθμων και τεχνητής νοημοσύνης, τα δεδομένα μετατρέπονται σε χρήσιμες, συνεκτικές αποτυπώσεις των συνθηκών προσφοράς και ζήτησης σε όλες τις ναυλαγορές παγκοσμίως, που βοηθούν τους χρήστες να πάρουν εμπεριστατωμένες αποφάσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Συνετρίβη έξω από την Άγκυρα ιδιωτικό αεροσκάφος στο οποίο, σύμφωνα με τις τουρκικές αρχές, επέβαινε υψηλόβαθμη στρατιωτική αποστολή από τη Λιβύη. Μεταξύ των επιβαινόντων…

Το «Κοινό Σχέδιο Δράσης Ελλάδος-Κύπρου-Ισραήλ» και το «Πρόγραμμα Αμυντικής Συνεργασίας Ελλάδος-Ισραήλ» για το έτος 2026 υπεγράφησαν χθες, Δευτέρα 22 και σήμερα, Τρίτη 23 Δεκεμβρίου,…

Ο Ντόναλντ Τραμπ ανήγγειλε χθες Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου την προσεχή ναυπήγηση νέας κλάσης πολεμικών πλοίων μεγάλου μεγέθους με το όνομά του, κάτι εξαιρετικά ασυνήθιστο…

Το Ίδρυμα Ευγενίδου τιμήθηκε σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, στο πλαίσιο της οποίας η Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων απένειμε στο Ίδρυμα…

Η αγορά πετρελαίου επιδεικνύει τάσεις σταθεροποίησης, με τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του Brent να διαμορφώνονται σήμερα στα $62,14 και του WTI στα $58,05/βαρέλι, διατηρώντας…

Την οριστική ολοκλήρωση της στρατηγικής κίνησης για την απόκτηση ισχυρού μειοψηφικού ποσοστού στην TORM ανακοίνωσε η Hafnia Limited, επισφραγίζοντας και τυπικά τη συμφωνία αγοραπωλησίας…

Η επιστροφή στη θαλάσσια αρτηρία της Ερυθράς Θάλασσας σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα διαφαίνεται πιο πιθανή μέρα με τη μέρα, σύμφωνα με την ΒΙΜCO,…

Κάλεσμα προς τα εγχώρια ναυπηγεία να καταθέσουν προτάσεις για τη ναυπήγηση έως τεσσάρων product tankers διπλού καυσίμου απηύθυνε πρόσφατα η Shipping Corporation of India…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ