
Notations από τον αμερικανικό νηογνώμονα ABS που αναγνωρίζουν τις επενδύσεις που έχει πραγματοποιήσει σε τεχνολογίες απαλλαγής από τον άνθρακα για τα υπό παραγγελία δεξαμενόπλοια τύπου MR, εξασφάλισε η Capital Ship Management, ναυτιλιακή εταιρεία συμφερόντων της οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη.
O ABS ανέπτυξε τα notations με τη συμβολή της Capital κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος ναυπήγησης των πλοίων. Το notation HVSC-Ready αφορά πλοία που θα μπορούν να εξοπλιστούν στο μέλλον με συστήματα ηλεκτροδότησης από την ακτή και το notation Read-Assist Ready είναι για πλοία που θα είναι σε θέση να εξοπλισθούν με συστήματα αιολικής υποβοήθησης.
Τα notations, που μπορούν να εφαρμοστούν σε κάθε τύπο πλοίου, αναπτύχθηκαν για να υποστηρίξουν τις προσπάθειες της ναυτιλιακής βιομηχανίας που στοχεύουν στην απαλλαγή από τον άνθρακα και να αναγνωρίσουν τις επενδύσεις αειφορίας.
«Είναι υπέροχο να μπορείς να ανταμείβεις τη μελλοντική προσέγγιση της Capital με αυτά τα notations και είμαστε υπερήφανοι που μπορούμε να τους υποστηρίξουμε στο ταξίδι τους για την απαλλαγή από τον άνθρακα», δήλωσε ο Βασίλειος Κρουστάλλης, Senior Vice President του Global Business Development, του ABS, .
«Στην Capital, η καινοτομία και η τεχνολογική πρόοδος είναι οι οδηγοί μας όταν τοποθετούμε παραγγελίες για νέα πλοία. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον ABS που αναγνώρισε τις προσπάθειές μας να αμφισβητήσουμε τις καθιερωμένες έννοιες του σχεδιασμού και ελπίζουμε ότι σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλοι στην πορεία προς την απεξάρτηση από τον άνθρακα. Τα HVSC Ready και Wind-Assist Ready notations θα κάνουν αυτά τα υπερσύγχρονα πλοία να ξεχωρίσουν από τα υπόλοιπα και ελπίζουμε ότι θα συμβάλλουν στην προώθηση ακόμη περισσότερο της καινοτομίας», δήλωσε ο Νικόλας Βαπόρης, Τεχνικός Διευθυντής της Capital.
Το HVSC-Ready notation εκδόθηκε με την ανανέωση του ABS Guide for High Voltage Shore Connection, που δημοσιεύτηκε τον Ιούλιο, ενώ το Read-Assist Ready notation με την ανανέωση του ABS Guide for Wind Assisted Propulsion System Installation, που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο.
Ο όμιλος Capital ελέγχει σήμερα 103 πλοία, συμπεριλαμβανομένων 56 δεξαμενόπλοιων, εννέα LNG Carriers, 38 containerships και 4 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας 7 εκατ. grt. Ο στόλος περιλαμβάνει και πλοία της εισηγμένης στον Nasdaq, Capital Product Partne
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν σήμερα από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε στο λιμάνι Σαχίντ Ρατζάι της πόλης Μπαντάρ Αμπάς στο νότιο Ιράν, σύμφωνα με…
Ο αριθμός των τραυματιών από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα στο λιμάνι Σαζίντ Ρατζάι, στην πόλη Μπαντάρ Αμπάς του Ιράν, ανήλθε σε…
Διαχρονικά, αρχής γενομένης από την ίδρυσή τους, το 1931, τα Ναυτικά Χρονικά εστιάζουν την προσοχή τους σε κάθε σημαντική εξέλιξη, η οποία ενδεχομένως επηρεάζει…
To βυθισμένο superyacht «Bayesian» του εκλιπόντος Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς πρόκειται να ανελκυστεί από τον βυθό της θάλασσας, με τις εργασίες να ξεκινούν μέχρι…
Οι προκλήσεις για τη ναυλαγορά των LNG carriers παραμένουν έντονες, καθώς το ανοδικό μομέντουμ που κατεγράφη πριν από μερικές εβδομάδες δεν διατηρήθηκε και πλέον…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ