
Notations από τον αμερικανικό νηογνώμονα ABS που αναγνωρίζουν τις επενδύσεις που έχει πραγματοποιήσει σε τεχνολογίες απαλλαγής από τον άνθρακα για τα υπό παραγγελία δεξαμενόπλοια τύπου MR, εξασφάλισε η Capital Ship Management, ναυτιλιακή εταιρεία συμφερόντων της οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη.
O ABS ανέπτυξε τα notations με τη συμβολή της Capital κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος ναυπήγησης των πλοίων. Το notation HVSC-Ready αφορά πλοία που θα μπορούν να εξοπλιστούν στο μέλλον με συστήματα ηλεκτροδότησης από την ακτή και το notation Read-Assist Ready είναι για πλοία που θα είναι σε θέση να εξοπλισθούν με συστήματα αιολικής υποβοήθησης.
Τα notations, που μπορούν να εφαρμοστούν σε κάθε τύπο πλοίου, αναπτύχθηκαν για να υποστηρίξουν τις προσπάθειες της ναυτιλιακής βιομηχανίας που στοχεύουν στην απαλλαγή από τον άνθρακα και να αναγνωρίσουν τις επενδύσεις αειφορίας.
«Είναι υπέροχο να μπορείς να ανταμείβεις τη μελλοντική προσέγγιση της Capital με αυτά τα notations και είμαστε υπερήφανοι που μπορούμε να τους υποστηρίξουμε στο ταξίδι τους για την απαλλαγή από τον άνθρακα», δήλωσε ο Βασίλειος Κρουστάλλης, Senior Vice President του Global Business Development, του ABS, .
«Στην Capital, η καινοτομία και η τεχνολογική πρόοδος είναι οι οδηγοί μας όταν τοποθετούμε παραγγελίες για νέα πλοία. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον ABS που αναγνώρισε τις προσπάθειές μας να αμφισβητήσουμε τις καθιερωμένες έννοιες του σχεδιασμού και ελπίζουμε ότι σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλοι στην πορεία προς την απεξάρτηση από τον άνθρακα. Τα HVSC Ready και Wind-Assist Ready notations θα κάνουν αυτά τα υπερσύγχρονα πλοία να ξεχωρίσουν από τα υπόλοιπα και ελπίζουμε ότι θα συμβάλλουν στην προώθηση ακόμη περισσότερο της καινοτομίας», δήλωσε ο Νικόλας Βαπόρης, Τεχνικός Διευθυντής της Capital.
Το HVSC-Ready notation εκδόθηκε με την ανανέωση του ABS Guide for High Voltage Shore Connection, που δημοσιεύτηκε τον Ιούλιο, ενώ το Read-Assist Ready notation με την ανανέωση του ABS Guide for Wind Assisted Propulsion System Installation, που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο.
Ο όμιλος Capital ελέγχει σήμερα 103 πλοία, συμπεριλαμβανομένων 56 δεξαμενόπλοιων, εννέα LNG Carriers, 38 containerships και 4 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας 7 εκατ. grt. Ο στόλος περιλαμβάνει και πλοία της εισηγμένης στον Nasdaq, Capital Product Partne
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι συνομιλίες μεταξύ Ρώσων και Ουκρανών διαπραγματευτών στην Κωνσταντινούπολη ολοκληρώθηκαν μετά από περίπου δύο ώρες, δήλωσε πηγή του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών. Στις συνομιλίες παρευρέθηκαν…
Η Αιθιοπία, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες της Αφρικής, συνεχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρον διεθνών επενδυτών, με στόχο την ενίσχυση της οικονομικής της…
Με 623 βραβευμένες ακτές, η Ελλάδα διατηρεί την 2η θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 52 χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη χώρα μας παρατηρείται σταθερή ανοδική τάση…
Άνοδο 5% κατέγραψε η χρηματοδότηση της ελληνικής ναυτιλίας το 2024, με τον όγκο των τραπεζικών δανείων να ανέρχονται σε $53,51 δισ., σύμφωνα με δεδομένα…
Η συμπερίληψη αποτελεί καίρια πρόκληση για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, με τα ευρήματα της έρευνας των IMO και WISTA «Women in Maritime» να αναδεικνύουν ότι…
Στην περαιτέρω ενδυνάμωση της πολύπλευρης συνεργασίας τους στοχεύουν Μπραζίλια και Πεκίνο, καθώς η βραζιλιάνικη κυβέρνηση ανακοίνωσε δύο σημαντικές συνεργασίες με κινεζικές εταιρείες. Η πρώτη…
Παρότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες είθισται να διατηρούν τα ηνία στις παραγγελίες δεξαμενόπλοιων, η δραστηριότητα των τελευταίων μηνών έχει οδηγήσει σε μια αμφίρροπη «μάχη». Ειδικότερα,…
Σημαντική άνοδο κατέγραψαν οι παραδόσεις αεροσκαφών της Boeing τον περασμένο Απρίλιο, παρά τους εμπορικούς τριγμούς ΗΠΑ και Κίνας. Ειδικότερα, τον περασμένο μήνα έλαβε χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ