
Φως στο τούνελ διαφαίνεται για την αμερικανική εταιρεία κρουαζιέρας Carnival Corporation, παρότι κατέγραψε ζημία ίση με $2,8 δισ. το γ΄ τρίμηνο του 2021, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία στις 24 Σεπτεμβρίου.
Υπενθυμίζεται πως ο κλάδος της κρουαζιέρας συγκαταλέγεται σε εκείνους που επλήγησαν περισσότερο από την πανδημία Covid-19, με τα δρομολόγιά της να αναβάλλονται επ’ αόριστον και μαζί τους να αναβάλλεται και η κερδοφορία της. Μετά από περισσότερο από ένα έτος εμποδίων και πονοκεφάλων για την Carnival, αλλά και για τον κλάδο γενικότερα, οι κρουαζιέρες πολυτελείας άρχισαν να επανέρχονται σταδιακά.
Ειδικότερα, η Carnival κατέγραψε κρατήσεις υψηλότερες του α΄ τριμήνου του 2021 κατά το γ΄ τρίμηνο του έτους. Ωστόσο, αυτές διαμορφώθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με το β΄ τρίμηνο του έτους, καθώς η αβεβαιότητα και ο φόβος όσον αφορά τη μετάλλαξη Δέλτα της πανδημίας επέδρασαν στις αποφάσεις των ταξιδιωτών.
Τα σημάδια πάντως είναι θετικά, καθώς τα ταξίδια που πραγματοποιήθηκαν το γ΄ τρίμηνο του έτους απέφεραν θετικές ταμειακές ροές και η εταιρεία αναμένει αυτή η τάση να διατηρηθεί στο μέλλον. Άλλωστε, οι συσσωρευμένες κρατήσεις για το β΄ εξάμηνο του 2022 είναι περισσότερες από εκείνες του αντίστοιχου διαστήματος το 2019, οι οποίες θεωρούνταν ιδιαίτερα ισχυρές. Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε πως στο γ΄ τρίμηνο η ρευστότητά της διαμορφώθηκε στα $7,8 δισ., η οποία θεωρείται αρκετή προκειμένου να επιτρέψει την πλήρη επιστροφή του στόλου της σε δράση.
Τέλος, οκτώ από τα εννέα brands της εταιρείας έχουν επιστρέψει σε λειτουργία, βάσει του σχεδίου σταδιακής επαναφοράς της. Σημειώνεται πως το 35% του στόλου εκτελεί αυτή την περίοδο δρομολόγια. Ακόμη, η Carnival Corporation προσβλέπει σε επιστροφή του 75% των πλοίων της στα δρομολόγια κρουαζιέρας μέχρι τον Ιούνιο του 2022.
Φωτό: Carnival Cruise Lines – Andy New/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…

Οι έντονοι γεωπολιτικοί τριγμοί του 2025, αν και προξένησαν ερωτηματικά ως προς την κατεύθυνση της διεθνούς σκηνής στο θέμα της ενέργειας, δεν αποτέλεσαν ανασταλτικό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ