
Η ναυτιλία χρειάζεται «μια φωνή» να την αντιπροσωπεύει διεθνώς και να διευκολύνει την κοινότητα να επικοινωνεί περισσότερο αποτελεσματικά με τους νομοθέτες, τόνισε ο Mark O’Neil, πρόεδρος της InterΜanager και CEO της Columbia Shipmanagement σε πρόσφατο συνέδριο στο πλαίσιο του London International Shipping Week (LISW21).
Ενόψει των συνομιλιών για το περιβάλλον στο CO26 τον ερχόμενο Νοέμβριο, ο κ. O’Neil ανέφερε ότι η συλλογική δράση της ναυτιλίας προς την αντιμετώπιση της Covid-19 θα πρέπει να αξιοποιηθεί, προκειμένου να επιλυθούν άλλα σημαντικά θέματα που απασχολούν τον κλάδο.
Ο πρόεδρος της InterManager πρότεινε επίσης τη δημιουργία ενός «International Maritime Committee», το οποίο θα αντιπροσωπεύει όλους τους κλάδους της ναυτιλίας, με την προεδρία να ανανεώνεται μεταξύ των μελών του. Μέσω του «International Maritime Committee», όλα τα μέρη του κλάδου μπορούν να ανταλλάσσουν απόψεις, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα των συνομιλιών στις κυβερνήσεις και εν τέλει διαμορφώνοντας σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσει η ναυτιλία τα επόμενα έτη.
«Θεωρώ ότι, ως βιομηχανία, υπάρχει έντονη ανάγκη για μεγαλύτερη συνεργασία μεταξύ των φορέων που την απαρτίζουν», ήταν τα λόγια του κ. O’Neil. Αναφερόμενος στον ρόλο του ΙΜΟ, υπογράμμισε ότι «κάνει πολύ καλά τη δουλειά του, αλλά δεν είναι η φωνή της ναυτιλίας ούτε προοριζόταν ποτέ να γίνει».
Τέλος, ο ίδιος έκανε λόγο για ανάγκη άμεσης δράσης, καθώς η ναυτιλία κινδυνεύει να χάσει το σημαντικό status που διαθέτει όλα αυτά τα χρόνια στο σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ