
Σε παραγγελία οκτώ car carriers αποφάσισε να προχωρήσει η “K” Line, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, τα οκτώ πλοία θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 7.000 αυτοκινήτων και θα καταναλώνουν LNG για την κίνησή τους. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ των ετών χρήσης 2023 και 2025.
Η ιαπωνική εταιρεία έχει προβεί σε συμφωνία με τρία διαφορετικά ναυπηγεία για την κατασκευή των πλοίων. Βάσει αυτής της συμφωνίας, η “K” Line θα προμηθευτεί δύο φιλικά προς το περιβάλλον car carriers τελευταίας τεχνολογίας από το κάθε ναυπηγείο. Τα εν λόγω ναυπηγεία είναι τα Nihon Shipyard Co., Shin Kurushima Dockyard Co. και China Merchants Jinling Shipyard (Nanjing) Co.
Επιπλέον, τα φιλικά προς το περιβάλλον πλοία νέας γενιάς αναμένεται να προσφέρουν σημαντικά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τα παραδοσιακά πλοία κατανάλωσης HFO. Ειδικότερα, μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα κατά 25-30%, μείωση των εκπομπών οξειδίων του θείου (SOx) κατά σχεδόν 100%, αλλά και μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 80-90%. Οι μειώσεις αυτές καθίστανται εφικτές λόγω της κατανάλωσης LNG και της χρήσης συστημάτων EGR (Exhaust Gas Recirculation).
Τέλος, σημειώνεται πως η “K” Line σχεδιάζει την εκτεταμένη χρήση του LNG ή και άλλων φιλικών προς το περιβάλλον καυσίμων, προκειμένου να επιτύχει τους περιβαλλοντικούς στόχους που έχει θέσει στο σχέδιό της «“K” Line Environmental Vision 2050».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η τεχνολογία συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας για πλήρως ηλεκτρικά πλοία εδραιώνεται ως βασικός πυλώνας της αποανθρακοποίησης των ακτοπλοϊκών μεταφορών, με τη Corvus Energy να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη…

Η πράσινη αμμωνία καθιερώνεται ως ένας από τους πλέον ώριμους ενεργειακούς φορείς για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας και η επένδυση της CMB.TECH, που ανακοινώθηκε…

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο συμφωνεί να χορηγήσει δάνειο στην Ουκρανία ύψους 90 δισεκατομμυρίων ευρώ για τα έτη 2026-2027, μέσω δανεισμού της ΕΕ», αναφέρουν τα συμπεράσματα…

Ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, εκπροσώπησε την Ελλάδα στην τελετή υπογραφής μνημονίων συνεργασίας που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας για…

Μία ακόμα συμφωνία στα logistics, αυτή τη φορά με την Africa Oil Supply (AOS) στη Γουινέα, υπέγραψε πρόσφατα η NORDEN. Πρόκειται για τη δεύτερη τέτοια συμφωνία της…

Η παγκόσμια κατανάλωση άνθρακα αναμένεται ότι το 2025 θα κάνει νέο ρεκόρ, εν μέρει χάρη σε πολιτικά μέρα της κυβέρνησης Τραμπ, όμως αναμένεται επίσης…

Δύο από τους μεγαλύτερους oil majors, η Shell και η Chevron, «αποχαιρέτησαν» το Sea Cargo Charter, την πρωτοβουλία ναυλωτών για την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων…

Επιπλέον 41 δεξαμενόπλοια προστέθηκαν στη λίστα κυρώσεων της ΕΕ, μετά από απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, τα οποία αποτελούν μέρος του «σκιώδους» στόλου. Τα 41 αυτά…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ