
Σε παραγγελία οκτώ car carriers αποφάσισε να προχωρήσει η “K” Line, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, τα οκτώ πλοία θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 7.000 αυτοκινήτων και θα καταναλώνουν LNG για την κίνησή τους. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ των ετών χρήσης 2023 και 2025.
Η ιαπωνική εταιρεία έχει προβεί σε συμφωνία με τρία διαφορετικά ναυπηγεία για την κατασκευή των πλοίων. Βάσει αυτής της συμφωνίας, η “K” Line θα προμηθευτεί δύο φιλικά προς το περιβάλλον car carriers τελευταίας τεχνολογίας από το κάθε ναυπηγείο. Τα εν λόγω ναυπηγεία είναι τα Nihon Shipyard Co., Shin Kurushima Dockyard Co. και China Merchants Jinling Shipyard (Nanjing) Co.
Επιπλέον, τα φιλικά προς το περιβάλλον πλοία νέας γενιάς αναμένεται να προσφέρουν σημαντικά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τα παραδοσιακά πλοία κατανάλωσης HFO. Ειδικότερα, μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα κατά 25-30%, μείωση των εκπομπών οξειδίων του θείου (SOx) κατά σχεδόν 100%, αλλά και μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 80-90%. Οι μειώσεις αυτές καθίστανται εφικτές λόγω της κατανάλωσης LNG και της χρήσης συστημάτων EGR (Exhaust Gas Recirculation).
Τέλος, σημειώνεται πως η “K” Line σχεδιάζει την εκτεταμένη χρήση του LNG ή και άλλων φιλικών προς το περιβάλλον καυσίμων, προκειμένου να επιτύχει τους περιβαλλοντικούς στόχους που έχει θέσει στο σχέδιό της «“K” Line Environmental Vision 2050».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ