
Σε παραγγελία οκτώ car carriers αποφάσισε να προχωρήσει η “K” Line, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, τα οκτώ πλοία θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 7.000 αυτοκινήτων και θα καταναλώνουν LNG για την κίνησή τους. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ των ετών χρήσης 2023 και 2025.
Η ιαπωνική εταιρεία έχει προβεί σε συμφωνία με τρία διαφορετικά ναυπηγεία για την κατασκευή των πλοίων. Βάσει αυτής της συμφωνίας, η “K” Line θα προμηθευτεί δύο φιλικά προς το περιβάλλον car carriers τελευταίας τεχνολογίας από το κάθε ναυπηγείο. Τα εν λόγω ναυπηγεία είναι τα Nihon Shipyard Co., Shin Kurushima Dockyard Co. και China Merchants Jinling Shipyard (Nanjing) Co.
Επιπλέον, τα φιλικά προς το περιβάλλον πλοία νέας γενιάς αναμένεται να προσφέρουν σημαντικά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τα παραδοσιακά πλοία κατανάλωσης HFO. Ειδικότερα, μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα κατά 25-30%, μείωση των εκπομπών οξειδίων του θείου (SOx) κατά σχεδόν 100%, αλλά και μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 80-90%. Οι μειώσεις αυτές καθίστανται εφικτές λόγω της κατανάλωσης LNG και της χρήσης συστημάτων EGR (Exhaust Gas Recirculation).
Τέλος, σημειώνεται πως η “K” Line σχεδιάζει την εκτεταμένη χρήση του LNG ή και άλλων φιλικών προς το περιβάλλον καυσίμων, προκειμένου να επιτύχει τους περιβαλλοντικούς στόχους που έχει θέσει στο σχέδιό της «“K” Line Environmental Vision 2050».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ