
Σε παραγγελία οκτώ car carriers αποφάσισε να προχωρήσει η “K” Line, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, τα οκτώ πλοία θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 7.000 αυτοκινήτων και θα καταναλώνουν LNG για την κίνησή τους. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ των ετών χρήσης 2023 και 2025.
Η ιαπωνική εταιρεία έχει προβεί σε συμφωνία με τρία διαφορετικά ναυπηγεία για την κατασκευή των πλοίων. Βάσει αυτής της συμφωνίας, η “K” Line θα προμηθευτεί δύο φιλικά προς το περιβάλλον car carriers τελευταίας τεχνολογίας από το κάθε ναυπηγείο. Τα εν λόγω ναυπηγεία είναι τα Nihon Shipyard Co., Shin Kurushima Dockyard Co. και China Merchants Jinling Shipyard (Nanjing) Co.
Επιπλέον, τα φιλικά προς το περιβάλλον πλοία νέας γενιάς αναμένεται να προσφέρουν σημαντικά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τα παραδοσιακά πλοία κατανάλωσης HFO. Ειδικότερα, μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα κατά 25-30%, μείωση των εκπομπών οξειδίων του θείου (SOx) κατά σχεδόν 100%, αλλά και μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 80-90%. Οι μειώσεις αυτές καθίστανται εφικτές λόγω της κατανάλωσης LNG και της χρήσης συστημάτων EGR (Exhaust Gas Recirculation).
Τέλος, σημειώνεται πως η “K” Line σχεδιάζει την εκτεταμένη χρήση του LNG ή και άλλων φιλικών προς το περιβάλλον καυσίμων, προκειμένου να επιτύχει τους περιβαλλοντικούς στόχους που έχει θέσει στο σχέδιό της «“K” Line Environmental Vision 2050».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Τον διπλασιασμό του επιδόματος ανεργίας των ναυτικών από 300 σε 600 ευρώ, καθώς και τη σημαντική διεύρυνση των δικαιούχων, προωθεί το Υπουργείο Ναυτιλίας και…

Η Εθνική Εταιρεία Πετρελαίου της Λιβύης (NOC) ανακοίνωσε ότι εισέρχεται στην τελική φάση του πρώτου δημόσιου διαγωνισμού εξερεύνησης από το 2007, με τις εταιρείες…

Η συστηματική προσπάθεια της Κίνας να εξασφαλίσει πρόσβαση στα αφρικανικά μέταλλα, απαραίτητα για την κατασκευή μπαταριών, αναμένεται να αναδιαμορφώσει τις θαλάσσιες ροές ξηρού φορτίου,…

Σε συζητήσεις για πιθανή συγχώνευσή τους έχουν προχωρήσει οι αλληλασφαλιστικοί οργανισμοί UK P&I Club και TT Club. Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι οι δύο…

Πρόταση εξαγοράς για το σύνολο των μετοχών της απέρριψε η ΖΙΜ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ισραηλινών συμφερόντων εταιρείας, ο CEO της ΖΙΜ, Eli…

Το διπλωματικό βάρος μετατοπίζεται πλέον στο Κρεμλίνο, καθώς το Κίεβο φαίνεται να συναινεί κατ’ αρχήν στο αναθεωρημένο αμερικανικό ειρηνευτικό πλαίσιο, σύμφωνα με τ αμερικανικό…

Η αξιοποίηση των συμπερασμάτων της πρωτότυπης Μελέτης του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ) «Διεθνείς καλές πρακτικές για την προώθηση της γυναικείας ναυτικής απασχόλησης», την οποία…

Στα Μέθανα, μια εγκαταλελειμμένη μονάδα ιχθυοκαλλιέργειας που είχε μετατραπεί σε «πλωτή χωματερή» απομακρύνθηκε πλήρως χάρη στη συνεργασία του περιβαλλοντικού οργανισμού Healthy Seas και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ