
Oι μετοχές της βραζιλιάνικης εταιρείας logistics Log-In Logistica Intermodal εκτινάχθηκαν σχεδόν κατά 50% στο άνοιγμα του χρηματιστηρίου στο Σάο Πάολο την περασμένη εβδομάδα, μετά την αυτόκλητη πρόταση που κατέθεσε ο όμιλος της MSC για την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών (έως και το 67%) σε αυτήν.
Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, οι μετοχές της Log-In αυξήθηκαν κατά 39%, στα 20,80 ρεάλ, στη διαπραγμάτευση της προηγούμενης Πέμπτης 16 Σεπτεμβρίου. Η εταιρεία τακτικών γραμμών MSC δήλωσε πως προτίθεται να προσφέρει 25 ρεάλ ($4,79) ανά μετοχή, προκειμένου να εξαγοράσει το 62% με 67% των εκδοθεισών μετοχών της βραζιλιάνικης εταιρείας.
Με την προσφορά αυτή, η ελβετική εταιρεία προσφέρει ένα premium της τάξεως του 67% σε σχέση με τις τιμές κλεισίματος της μετοχής την προηγούμενη Τετάρτη, αποτιμώντας την αξία της Log-In στα 2,65 δισ. ρεάλ ($506 εκατ.). Σύμφωνα με την MSC, η προσφορά θα διεκπεραιωθεί μέσω δημοπρασίας μετοχών εντός 30 ημερών από την έκδοση δημόσιας προκήρυξης.
Η MSC υποστηρίζει πως, με αυτή τη συναλλαγή, η Log-In θα μπορέσει να αναβαθμίσει περαιτέρω την πελατοκεντρική της προσέγγιση για όλους τους υφιστάμενους πελάτες της και για όλες τις υπηρεσίες που προσφέρει, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται η παροχή υπηρεσιών ενδοχώριας μεταφοράς και διαχείρισης τερματικών εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με το Reuters, η MSC ήδη από την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου είχε ενημερώσει την αρμόδια αντιμονοπωλιακή ρυθμιστική αρχή για την πρόθεσή της να εξαγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Log-In. Από την πλευρά της, η βραζιλιάνικη εταιρεία logistics δήλωσε πως θα αναλύσει το περιεχόμενο της προσφοράς, καθώς και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτήν, ενώ πρόσθεσε πως θα κρατήσει την αγορά ενήμερη για τυχόν εξελίξεις σχετικά με την πιθανή συναλλαγή.
Φωτό: Dirk Wael/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η επιτυχής ολοκλήρωση των πρώτων εντατικών δοκιμών αερίου μεγάλης κλίμακας για το νεότευκτο «ACTIVE» αποτελεί ένα σημαντικό βιομηχανικό ορόσημο για την Capital Clean Energy…

Η τεχνολογία συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας για πλήρως ηλεκτρικά πλοία εδραιώνεται ως βασικός πυλώνας της αποανθρακοποίησης των ακτοπλοϊκών μεταφορών, με τη Corvus Energy να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη…

Η πράσινη αμμωνία καθιερώνεται ως ένας από τους πλέον ώριμους ενεργειακούς φορείς για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας και η επένδυση της CMB.TECH, που ανακοινώθηκε…

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο συμφωνεί να χορηγήσει δάνειο στην Ουκρανία ύψους 90 δισεκατομμυρίων ευρώ για τα έτη 2026-2027, μέσω δανεισμού της ΕΕ», αναφέρουν τα συμπεράσματα…

Ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, εκπροσώπησε την Ελλάδα στην τελετή υπογραφής μνημονίων συνεργασίας που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας για…

Μία ακόμα συμφωνία στα logistics, αυτή τη φορά με την Africa Oil Supply (AOS) στη Γουινέα, υπέγραψε πρόσφατα η NORDEN. Πρόκειται για τη δεύτερη τέτοια συμφωνία της…

Η παγκόσμια κατανάλωση άνθρακα αναμένεται ότι το 2025 θα κάνει νέο ρεκόρ, εν μέρει χάρη σε πολιτικά μέρα της κυβέρνησης Τραμπ, όμως αναμένεται επίσης…

Δύο από τους μεγαλύτερους oil majors, η Shell και η Chevron, «αποχαιρέτησαν» το Sea Cargo Charter, την πρωτοβουλία ναυλωτών για την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ