
Oι μετοχές της βραζιλιάνικης εταιρείας logistics Log-In Logistica Intermodal εκτινάχθηκαν σχεδόν κατά 50% στο άνοιγμα του χρηματιστηρίου στο Σάο Πάολο την περασμένη εβδομάδα, μετά την αυτόκλητη πρόταση που κατέθεσε ο όμιλος της MSC για την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών (έως και το 67%) σε αυτήν.
Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, οι μετοχές της Log-In αυξήθηκαν κατά 39%, στα 20,80 ρεάλ, στη διαπραγμάτευση της προηγούμενης Πέμπτης 16 Σεπτεμβρίου. Η εταιρεία τακτικών γραμμών MSC δήλωσε πως προτίθεται να προσφέρει 25 ρεάλ ($4,79) ανά μετοχή, προκειμένου να εξαγοράσει το 62% με 67% των εκδοθεισών μετοχών της βραζιλιάνικης εταιρείας.
Με την προσφορά αυτή, η ελβετική εταιρεία προσφέρει ένα premium της τάξεως του 67% σε σχέση με τις τιμές κλεισίματος της μετοχής την προηγούμενη Τετάρτη, αποτιμώντας την αξία της Log-In στα 2,65 δισ. ρεάλ ($506 εκατ.). Σύμφωνα με την MSC, η προσφορά θα διεκπεραιωθεί μέσω δημοπρασίας μετοχών εντός 30 ημερών από την έκδοση δημόσιας προκήρυξης.
Η MSC υποστηρίζει πως, με αυτή τη συναλλαγή, η Log-In θα μπορέσει να αναβαθμίσει περαιτέρω την πελατοκεντρική της προσέγγιση για όλους τους υφιστάμενους πελάτες της και για όλες τις υπηρεσίες που προσφέρει, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται η παροχή υπηρεσιών ενδοχώριας μεταφοράς και διαχείρισης τερματικών εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με το Reuters, η MSC ήδη από την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου είχε ενημερώσει την αρμόδια αντιμονοπωλιακή ρυθμιστική αρχή για την πρόθεσή της να εξαγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Log-In. Από την πλευρά της, η βραζιλιάνικη εταιρεία logistics δήλωσε πως θα αναλύσει το περιεχόμενο της προσφοράς, καθώς και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτήν, ενώ πρόσθεσε πως θα κρατήσει την αγορά ενήμερη για τυχόν εξελίξεις σχετικά με την πιθανή συναλλαγή.
Φωτό: Dirk Wael/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ