
Oι μετοχές της βραζιλιάνικης εταιρείας logistics Log-In Logistica Intermodal εκτινάχθηκαν σχεδόν κατά 50% στο άνοιγμα του χρηματιστηρίου στο Σάο Πάολο την περασμένη εβδομάδα, μετά την αυτόκλητη πρόταση που κατέθεσε ο όμιλος της MSC για την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών (έως και το 67%) σε αυτήν.
Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, οι μετοχές της Log-In αυξήθηκαν κατά 39%, στα 20,80 ρεάλ, στη διαπραγμάτευση της προηγούμενης Πέμπτης 16 Σεπτεμβρίου. Η εταιρεία τακτικών γραμμών MSC δήλωσε πως προτίθεται να προσφέρει 25 ρεάλ ($4,79) ανά μετοχή, προκειμένου να εξαγοράσει το 62% με 67% των εκδοθεισών μετοχών της βραζιλιάνικης εταιρείας.
Με την προσφορά αυτή, η ελβετική εταιρεία προσφέρει ένα premium της τάξεως του 67% σε σχέση με τις τιμές κλεισίματος της μετοχής την προηγούμενη Τετάρτη, αποτιμώντας την αξία της Log-In στα 2,65 δισ. ρεάλ ($506 εκατ.). Σύμφωνα με την MSC, η προσφορά θα διεκπεραιωθεί μέσω δημοπρασίας μετοχών εντός 30 ημερών από την έκδοση δημόσιας προκήρυξης.
Η MSC υποστηρίζει πως, με αυτή τη συναλλαγή, η Log-In θα μπορέσει να αναβαθμίσει περαιτέρω την πελατοκεντρική της προσέγγιση για όλους τους υφιστάμενους πελάτες της και για όλες τις υπηρεσίες που προσφέρει, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται η παροχή υπηρεσιών ενδοχώριας μεταφοράς και διαχείρισης τερματικών εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με το Reuters, η MSC ήδη από την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου είχε ενημερώσει την αρμόδια αντιμονοπωλιακή ρυθμιστική αρχή για την πρόθεσή της να εξαγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Log-In. Από την πλευρά της, η βραζιλιάνικη εταιρεία logistics δήλωσε πως θα αναλύσει το περιεχόμενο της προσφοράς, καθώς και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτήν, ενώ πρόσθεσε πως θα κρατήσει την αγορά ενήμερη για τυχόν εξελίξεις σχετικά με την πιθανή συναλλαγή.
Φωτό: Dirk Wael/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ