
Τη συνεργασία της με την POSCO, νοτιοκορεατική χαλυβουργία, ανακοίνωσε τη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (KSOE), σύμφωνα με το νοτιοκορεατικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap. Η εν λόγω συμφωνία αφορά την ανάπτυξη δεξαμενών για πλοία μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου.
Η KSOE θεωρεί πως από το 2030 και έπειτα θα υπάρχει αυξημένη ζήτηση για θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου υδρογόνου. Επιπλέον, στο project θα συμμετάσχουν το KRISO (Korea Research Institute of Ships and Ocean Engineering), καθώς και ο κατασκευαστής δεξαμενών υγροποιημένου υδρογόνου Hylium Industries Inc.
Έως το τέλος του 2021 αναμένεται να έχει κατασκευαστεί από τους συμμετέχοντες ένα πρωτότυπο το οποίο θα περιλαμβάνει δεξαμενές αποθήκευσης υγροποιημένου υδρογόνου μικρού μεγέθους, που θα προορίζονται για πλοία.
Αξίζει να σημειωθεί πως, τον Οκτώβριο του 2020, ο νηογνώμονας KR (Korean Register of Shipping) ενέκρινε τον σχεδιασμό ενός εμπορικού πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου από την KSOE. Εκτός αυτού, τον Μάιο, ο νηογνώμονας και η KSOE υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας για τη θέσπιση κανονισμών ασφαλείας όσον αφορά τον σχεδιασμό πλοίων που καταναλώνουν υδρογόνο ως καύσιμο.
Υπενθυμίζεται, πως αυτή δεν είναι η μόνη πρόσφατη συνεργασία των KSOE και POSCΟ. Στα τέλη του περασμένου Αυγούστου είχε ανακοινωθεί συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών και λοιπών εταίρων, όπως ο νηογνώμονας Lloyd’s Register, για την ανάπτυξη ενός πλοίου το οποίο θα μεταφέρει υγροποιημένο διοξείδιο του άνθρακα. Ειδικότερα, το εν λόγω πλοίο θα διαθέτει μεταφορική ικανότητα της τάξεως των 20.000 κυβικών μέτρων και αναμένεται να έχει ναυπηγηθεί έως το 2025.
Τέλος, σημειώνεται πως υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις για την τεχνολογία δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα, με τη μία πλευρά να υπογραμμίζει τα οφέλη που προσφέρει ως προς τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και την άλλη πλευρά να υποστηρίζει πως θα λειτουργήσει ως αφορμή για τη συνέχιση κατανάλωσης ορυκτών καυσίμων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν σήμερα από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε στο λιμάνι Σαχίντ Ρατζάι της πόλης Μπαντάρ Αμπάς στο νότιο Ιράν, σύμφωνα με…
Ο αριθμός των τραυματιών από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα στο λιμάνι Σαζίντ Ρατζάι, στην πόλη Μπαντάρ Αμπάς του Ιράν, ανήλθε σε…
Διαχρονικά, αρχής γενομένης από την ίδρυσή τους, το 1931, τα Ναυτικά Χρονικά εστιάζουν την προσοχή τους σε κάθε σημαντική εξέλιξη, η οποία ενδεχομένως επηρεάζει…
To βυθισμένο superyacht «Bayesian» του εκλιπόντος Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς πρόκειται να ανελκυστεί από τον βυθό της θάλασσας, με τις εργασίες να ξεκινούν μέχρι…
Οι προκλήσεις για τη ναυλαγορά των LNG carriers παραμένουν έντονες, καθώς το ανοδικό μομέντουμ που κατεγράφη πριν από μερικές εβδομάδες δεν διατηρήθηκε και πλέον…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ