
Την καινοτόμο τεχνολογία των drones και της προσφοράς τους στις μεταφορές υπογραμμίζει η διαχειρίστρια εταιρεία πλοίων Bernhard Schulte Shipmanagement (BSM) σε ανάλυσή της. Συγκεκριμένα, οι παραδόσεις των απαραίτητων προμηθειών στα πλοία μέσω drones μπορούν να μειώσουν τα κόστη, τον χρόνο και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, δήλωσε ο Haymon Sinapius, Investment Manager της Innoport, η οποία αποτελεί την εταιρεία venture capital του ομίλου.
Η Innoport επενδύει σε start-up εταιρείες υψηλών προοπτικών. Στις πρόσφατες επενδύσεις της βρίσκεται και η σιγκαπουριανή F-drones, η οποία παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς εμπορευμάτων σε πλοία μέσω drones. Το drone που έχει αναπτύξει η F-drones είναι ικανό να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο βάρους πέντε κιλών σε απόσταση 50 χλμ. από την ακτή, με την εταιρεία να προσβλέπει στην επίτευξη μεταφορικής ικανότητας 100 κιλών σε απόσταση 100 χλμ.
Επιπλέον, η F-drones έχει λάβει την άδεια BVLOS (Beyond Visual Line of Sight) της Σιγκαπούρης, που επιτρέπει πτήσεις drones σε αποστάσεις μεγαλύτερες των 400 μ. από τη θέση του χειριστή. Με αυτόν τον τρόπο επιτρέπεται στην F-drones να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του drone της.
Παράλληλα, η εταιρεία έχει λάβει και άδεια βραδινών πτήσεων, γεγονός που της δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιεί παραδόσεις κάθε μέρα και οποιαδήποτε ώρα. Έτσι, συμβαδίζει με τη βιομηχανία της ναυτιλίας, η οποία επίσης βρίσκεται σε λειτουργία 24/7.
Τέλος, σημειώνεται πως, εν μέσω της πανδημίας Covid-19, η αξία των μεταφορών μέσω drones έχει αυξηθεί σημαντικά, καθώς προσφέρουν ταχύτητα ενώ η ανθρώπινη παρέμβαση είναι μικρή. Εκτός αυτών, αποτελούν την ιδανική επιλογή όταν το προς παράδοση φορτίο είναι ένα γράμμα ή κάποιο ανταλλακτικό για το πλοίο.
Φωτό: bsm-highlights.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ