
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του β΄ τριμήνου και του α΄ εξαμήνου του 2021 προέβη η Navios Maritime Holdings την Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου. Ειδικότερα, ικανοποιημένη με την πορεία της εταιρείας εμφανίστηκε η κ. Αγγελική Φράγκου, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλους της Navios Holdings. Όπως δήλωσε η ίδια, τα έσοδα της εταιρείας το β΄ τρίμηνο του 2021 ανήλθαν στα $143,6 εκατ. Ακόμη, τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA) διαμορφώθηκαν στα $85,9 εκατ., ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη στα $30,3 εκατ.
Παράλληλα, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη τόσο στο β΄ τρίμηνο του 2021 όσο και στο α΄ εξάμηνο. Ειδικότερα, τα κέρδη του β΄ τριμήνου ανήλθαν σε $24,9 εκατ., ενώ του α΄ εξαμήνου σε $25,1 εκατ.
Επιπλέον, το TCE (Time Charter Equivalent) διαμορφώθηκε στα $21.572 την ημέρα για το β΄ τρίμηνο του 2021, αυξημένο κατά 175,6% σε σύγκριση με το β΄ τρίμηνο του 2020 ($7.827). Όσον αφορά τη γενικότερη εικόνα του α΄ εξαμήνου, το TCE διαμορφώθηκε στα $17.862, αυξημένο κατά 139,7% σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2020 ($7.451).
Εκτός αυτών, ο στόλος της εταιρείας αριθμεί 38 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 4,1 εκατ. dwt, εκ των οποίων τα 25 ανήκουν στην εταιρεία (συμπεριλαμβανομένων πέντε τα οποία βρίσκονται υπό συμβόλαια bareboat charter) και τα 13 βρίσκονται υπό συμβόλαια χρονοναύλωσης μεγάλης διάρκειας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Navios Holdings διαχειρίζεται αποκλειστικά bulk carriers. Συγκεκριμένα, ο στόλος απαρτίζεται από 12 Capesizes, 21 Panamaxes, τέσσερα Ultra-Handymaxes και ένα Handysize. Η μέση ηλικία του στόλου είναι ίση με 8,6 έτη.
H κ. Αγγελική Φράγκου δήλωσε πως είναι αισιόδοξη για την πορεία της ναυλαγοράς το επόμενο χρονικό διάστημα, καθώς τα ναύλα των φορτηγών πλοίων διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα, ενώ η εφοδιαστική αλυσίδα παραμένει ιδιαίτερα επιβαρυμένη.
Τέλος, να σημειωθεί ότι πρόσφατα ο όμιλος της Navios προέβη σε μια συγχώνευση-ορόσημο των Navios Maritime Partners L.P. και Navios Maritime Acquisition Corp., δημιουργώντας τη μεγαλύτερη σε αριθμό πλοίων εισηγμένη στις ΗΠΑ ναυτιλιακή εταιρεία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ