
Με τη βελτίωση της εικόνας της παγκόσμιας ναυπηγικής αγοράς οι παραγγελίες για νεότευκτα πλοία έχουν φτάσει στα υψηλότερα επίπεδα από το 2008. Καθώς οι περισσότερες παραγγελίες πλοίων αφορούν ναυπηγεία της Νότιας Κορέας, της Κίνας και της Ιαπωνίας, οι παραγγελίες για το σύστημα επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος της Techcross βρίσκονται σε αρκετά υψηλά επίπεδα, σημειώνοντας μάλιστα αξιοσημείωτες επιδόσεις στην εγχώρια αγορά της Νότιας Κορέας.
Στη Νότια Κορέα, οι λεγόμενοι ‘’Big 3” – Hyundai Heavy Industries Group, DSME και Samsung Heavy Industries, καθώς και άλλα μεσαίου μεγέθους ναυπηγεία όπως τα STX, Daehan Shipbuilding and Dae Sun Shipbuilding & Engineering, πρωταγωνιστούν στην ναυπηγική αγορά. Σύμφωνα με την Clarksons Research, περίπου το 43% των παραγγελιών στο πρώτο μισό του 2021 έγινε σε ναυπηγεία της Κορέας, με την Κίνα να ηγείται κατέχοντας το 45% των παραγγελιών. Η εταιρεία Techcross έχει εξασφαλίσει παραγγελίες από όλα τα λεγόμενα “Big 3” ναυπηγεία, καθώς και από τρία από τα μεσαίου μεγέθους ναυπηγεία της Κορέας, αποτελώντας έτσι τον μοναδικό κατασκευαστή συστημάτων επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος στον κόσμο, ο οποίος έχει εξασφαλίσει συνεργασία με έξι κορεάτικα ναυπηγεία.
Ο λόγος για τη συνεχιζόμενη επιτυχία της Techcross είναι τόσο η απόδοση του συστήματος της εταιρείας όσο και η ικανότητά της να τηρεί το χρονοδιάγραμμα παράδοσης. Καθώς η παραγωγική ικανότητα και το χρονοδιάγραμμα εγκατάστασης αποτελούν πλέον σημαντικούς παράγοντες λόγω της τρέχουσας αύξησης των παραγγελιών για συστήματα επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος, η μονάδα παραγωγής της Techcross στο Busan μπορεί να παράξει περισσότερες από 3.300 μονάδες ετησίως, προσφέροντας ένα σημαντικό πλεονέκτημα στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας. Οι περισσότερες πρόσφατες πωλήσεις της Techcross αφορούν πλοία μεγάλης αξίας όπως VLCCs και LNGCs, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά την υπεροχή των προϊόντων της, σε συνδιασμό με την τεχνική αριστεία των νοτιοκορεάτικων ναυπηγείων.
Η Techcross αναμένεται να επιτύχει ρεκόρ πωλήσεων το 2021, ξεπερνώντας τις πωλήσεις αξίας 230 δισεκατομμυρίων Γουόν του προηγούμενου έτος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα διαστημικό μη επανδρωμένο εναέριο όχημα του αμερικανικού στρατού, κατασκευασμένο για να παραμένει σε τροχιά εκατοντάδες ημέρες συνεχώς, εκτοξεύθηκε την Πέμπτη 21 Αυγούστου, το…
Σταθερές είναι οι πρόσφατες τάσεις στη ναυλαγορά των LPG carriers, καθώς η περασμένη εβδομάδα ολοκληρώθηκε δίχως μεταβολές στους ναύλους. Ειδικότερα, σύμφωνα με έκθεση της…
Δύο ακόμα σημαντικά ορόσημα στον δρόμο προς την οικοδόμηση του μεγαλύτερου στόλου πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂ carriers) σημείωσε η Northern Lights…
Την Τετάρτη 18 Ιουνίου 2025, στην Αμερικανική Σχολή Κλασσικών Σπουδών στο κέντρο της Αθήνας, έλαβε χώρα η 17η τελετή απονομής των Βραβείων Ευκράντη. Σημειώνεται…
Το σαμποτάζ στους αγωγούς αερίου Nord Stream στα τέλη Σεπτεμβρίου 2022, κινητοποίησε τις ευρωπαϊκές αρχές προς την αναζήτηση των υπαίτιων. Με βάση τις τελευταίες…
Σε κατηφόρα δίχως τέλος έχει περιέλθει η ναυλαγορά των containerships, με τους ναύλους να καταγράφουν απώλειες για δέκατη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World…
Οι διμερείς σχέσεις Ινδίας-Κίνας φαίνεται ότι βρίσκονται σε «καλό φεγγάρι», με το Πεκίνο να δείχνει έτοιμο να ανταποκριθεί στις ανάγκες του Νέου Δελχί για…
Οι επιδράσεις της δασμολογικής πολιτικής που χαράσσει η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ διαχέονται και επηρεάζουν διάφορες οικονομίες, πέρα από την Κίνα. Ανάμεσά τους και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ