
H Keppel Offshore & Marine (Keppel O&M) παρέδωσε με επιτυχία ένα πλοίο ανεφοδιασμού καυσίμου LNG (LBV) χωρητικότητας 5,800m3 το οποίο έχει σχεδιαστεί για να επιχειρεί σε συνθήκες πάγου (ice-class) και αποτελεί το πρώτο πλοίο της κατηγορίας του που παραλαμβάνει η Gazprom Neft.
Πρόκειται για το τέταρτο πλοίο ανεφοδιασμού καυσίμου LNG το οποίο ναυπηγείται από την Keppel O&M, η οποία τελευταία έχει στραφεί στις τεχνολογίες που βασίζονται στο καύσιμο LNG στα πλαίσια του πλάνου μετασχηματισμού “Vision 2030” που έχει παρουσιάσει.
Το μήκους 100 μέτρων πλοίο «Dmitry Mendeleev» έχει αναπτυχθεί από την Keppel Marine & Deepwater Technology (KMDTech) και το κύτος του έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να του επιτρέπει να πλοηγείται τους καλοκαιρινούς μήνες σε πάγο πάχους έως και 90 εκατοστών. Επιπλέον, το πλοίο που εντάχθηκε στο στόλο της Gazprom Neft είναι εξοπλισμένο με ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό σύστημα το οποίο επιτρέπει την πλήρη διαχείρισή του από μόνο ένα άτομο στη γέφυρα.
Η Keppel O&M έχει αναπτύξει μια σειρά λύσεων που αφορούν τη χρήση του LNG ως καυσίμου, έχει ναυπηγήσει το πρώτο LBV της Νοτιοανατολικής Ασίας και το πρώτο LBV της Σιγκαπούρης, ενώ αυτή την περίοδο κατασκευάζει containerships και βυθοκόρους με κινητήρες διπλού καυσίμου. Παράλληλα, η εταιρεία προωθεί τη χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου μέσω της κοινοπραξίας FueLNG που έχει δημιουργήσει με τη Shell Eastern Petroleum (Pte) Ltd, η οποία παρέχει λύσεις ανεφοδιασμού καυσίμου LNG μέσω φορτηγών και πλοίων στη Σιγκαπούρη.
Φωτό: ir.gazprom-neft.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ