
H Keppel Offshore & Marine (Keppel O&M) παρέδωσε με επιτυχία ένα πλοίο ανεφοδιασμού καυσίμου LNG (LBV) χωρητικότητας 5,800m3 το οποίο έχει σχεδιαστεί για να επιχειρεί σε συνθήκες πάγου (ice-class) και αποτελεί το πρώτο πλοίο της κατηγορίας του που παραλαμβάνει η Gazprom Neft.
Πρόκειται για το τέταρτο πλοίο ανεφοδιασμού καυσίμου LNG το οποίο ναυπηγείται από την Keppel O&M, η οποία τελευταία έχει στραφεί στις τεχνολογίες που βασίζονται στο καύσιμο LNG στα πλαίσια του πλάνου μετασχηματισμού “Vision 2030” που έχει παρουσιάσει.
Το μήκους 100 μέτρων πλοίο «Dmitry Mendeleev» έχει αναπτυχθεί από την Keppel Marine & Deepwater Technology (KMDTech) και το κύτος του έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να του επιτρέπει να πλοηγείται τους καλοκαιρινούς μήνες σε πάγο πάχους έως και 90 εκατοστών. Επιπλέον, το πλοίο που εντάχθηκε στο στόλο της Gazprom Neft είναι εξοπλισμένο με ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό σύστημα το οποίο επιτρέπει την πλήρη διαχείρισή του από μόνο ένα άτομο στη γέφυρα.
Η Keppel O&M έχει αναπτύξει μια σειρά λύσεων που αφορούν τη χρήση του LNG ως καυσίμου, έχει ναυπηγήσει το πρώτο LBV της Νοτιοανατολικής Ασίας και το πρώτο LBV της Σιγκαπούρης, ενώ αυτή την περίοδο κατασκευάζει containerships και βυθοκόρους με κινητήρες διπλού καυσίμου. Παράλληλα, η εταιρεία προωθεί τη χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου μέσω της κοινοπραξίας FueLNG που έχει δημιουργήσει με τη Shell Eastern Petroleum (Pte) Ltd, η οποία παρέχει λύσεις ανεφοδιασμού καυσίμου LNG μέσω φορτηγών και πλοίων στη Σιγκαπούρη.
Φωτό: ir.gazprom-neft.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για τα δεξαμενόπλοια στον Καναδά, καθώς ένα σημαντικό λιμενικό έργο πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα φόρτωσης πετρελαίου στον λιμένα του Βανκούβερ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ