
H Keppel Offshore & Marine (Keppel O&M) παρέδωσε με επιτυχία ένα πλοίο ανεφοδιασμού καυσίμου LNG (LBV) χωρητικότητας 5,800m3 το οποίο έχει σχεδιαστεί για να επιχειρεί σε συνθήκες πάγου (ice-class) και αποτελεί το πρώτο πλοίο της κατηγορίας του που παραλαμβάνει η Gazprom Neft.
Πρόκειται για το τέταρτο πλοίο ανεφοδιασμού καυσίμου LNG το οποίο ναυπηγείται από την Keppel O&M, η οποία τελευταία έχει στραφεί στις τεχνολογίες που βασίζονται στο καύσιμο LNG στα πλαίσια του πλάνου μετασχηματισμού “Vision 2030” που έχει παρουσιάσει.
Το μήκους 100 μέτρων πλοίο «Dmitry Mendeleev» έχει αναπτυχθεί από την Keppel Marine & Deepwater Technology (KMDTech) και το κύτος του έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να του επιτρέπει να πλοηγείται τους καλοκαιρινούς μήνες σε πάγο πάχους έως και 90 εκατοστών. Επιπλέον, το πλοίο που εντάχθηκε στο στόλο της Gazprom Neft είναι εξοπλισμένο με ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό σύστημα το οποίο επιτρέπει την πλήρη διαχείρισή του από μόνο ένα άτομο στη γέφυρα.
Η Keppel O&M έχει αναπτύξει μια σειρά λύσεων που αφορούν τη χρήση του LNG ως καυσίμου, έχει ναυπηγήσει το πρώτο LBV της Νοτιοανατολικής Ασίας και το πρώτο LBV της Σιγκαπούρης, ενώ αυτή την περίοδο κατασκευάζει containerships και βυθοκόρους με κινητήρες διπλού καυσίμου. Παράλληλα, η εταιρεία προωθεί τη χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου μέσω της κοινοπραξίας FueLNG που έχει δημιουργήσει με τη Shell Eastern Petroleum (Pte) Ltd, η οποία παρέχει λύσεις ανεφοδιασμού καυσίμου LNG μέσω φορτηγών και πλοίων στη Σιγκαπούρη.
Φωτό: ir.gazprom-neft.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ